Achizitie publica - Servicii de inginerie termica pentru constructii necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltime S+P+4E din sectorul 3
Detaliu pentru invitatia numarul 343288
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343288/28.02.2013
Denumire contract: Servicii de inginerie termica pentru constructii necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+4E din sectorul 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti camera 33 - etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inginerie termica pentru constructii necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+4E din sectorul 3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inginerie termica pentru constructii necesare pentru reabilitarea termica a blocurilor cu regim de inaltimeS+P+4E din sectorul 3-Expertiza tehnica, Elaborare Audit Energetic, DALI, DTAC si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor, Certificat de performan?a energetica ?i Asisten?a tehnica a proiectantului pe durata derularii procedurilor de atribuire a contractelor de executare de lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice pentru fiecare bloc si pe perioada realizarii lucrarilor de interventie pentru cresterea performantei energetice la blocuri pana la semnarea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor la aceste blocuri
II.1.6) CPV: 71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 567, 389 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.300, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.347, 39 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, cel mai tarziu la data si ora limita pentru deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul din sectiunea formulare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul din sectiunea formulare4.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul din sectiunea formulare .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ROBERT NEGOITA; ANDREI CRISTIAN TUDORACHE;MITACHE CONSTANTIN; AVRAMESCU CAMELIA; ROXANA CIRSTEA; OLGA COJOCARU; RALUCA STAN; RAZVAN PIRVU; CALINASORESCU; IRINA GINA SOROCEANU; MARIUS POPESCU; CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA; OLIMPIASTANCA; EMILIA CARABULEA.5.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1) , lit. d) din OUG nr. 34/2006 , vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertlor.Certificatul poate fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea inlimba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati- prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiesa care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 560.000, 00 lei, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 aniNOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinireacontractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiindin mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii, LIDER DE ECHIPA/COORDONATOR CONTRACTResponsabilitatea totala pentru Expertiza ? Audit energetic - Proiectare -Asistenta Tehnica, etcPentru realizarea contractului, Proiectantul va oferi un Lider de Echiparesponsabil de realizarea tuturor etapelor si activitatilor ce fac obiectulcontractului. El va trebui sa se prezinte la sediul Autoritatii Contractante, oride cate ori va fi solicitat de catre Beneficiar, pentru a prezenta stadiul derealizare al documentatiilor ce fac obiectul contractului.Calificari si abilitati: Abilitati demonstrate in coordonarea (din pozitia de lider de echipa, lideradjunct de echipa) unei echipe formate din experti de diferite specializari;Experienta profesionala generala: Absolvent de studii superioare tehnice in arihitectura (cu drept de semnaturaOAR) sau constructii specializarea CCIA (sau echivalent);Experienta caarhitect/ inginer constructor;Experienta profesionala specifica: sefcolectiv/echipa proiectare;, ARHITECTExperienta profesionala generala: Absolventi de studii superioare in Arhitectura inscris in Registrul National alarhitectilor cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, cu modificarile sicompletarile ulterioare;, PROIECTANT STRUCTURIExperienta profesionala generala: Absolvent de studii superioare tehnice in constructii;Experienta ca inginer constructor;, 1 INGINER INSTALATII ELECTRICEAbsolvent de studii superioare tehnice de in constructii in specializareaInstalatii pentru Constructii;Experienta ca inginer constructor;1 INGINER INSTALATII SANITAREAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializareaInstalatii prntru Constructii;Experienta ca inginer constructor;1 INGINER INSTALATII TERMICEAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializareaInstalatii prntru Constructii;Experienta ca inginer constructor;, EXPERT STRUCTURIAtestati de catre MLPTL ca experti tehnici atestati pentru domeniulConstructii si arhitectura, cerinta A1, in conformitate cu Ordinul MinistruluiLucrarilor Publice, Transportului si Locuintei nr. 777/2003 de aprobare aReglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala aspecialistilor cu activitate in constructii?, cu modificarile si completarileulterioareAUDITOR ENERGETICAtestat ca auditor energetic gradul I in conformitate cu reglementareatehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr.2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicitat prezentarea atestatului, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuiaintr-un proiect similar, Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original;, - Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea inechipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile desubcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecarespecialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Informatii privind asociereaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociaticompletat, insotita si de Acord de asociere. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului ISO 14001 sauechivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)si ISO 9001 sauechivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Nota : -In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritateacontractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.- In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europene nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritateacontractanta , aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Certificatele prezentate vor fi eliberate de catre un organism acreditat .Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 15:38