Achizitie publica - Servicii de inhumare
Detaliu pentru invitatia numarul 357307
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357307/03.02.2014
Denumire contract: Servicii de inhumare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. FOISORULUI, NR. 56-58, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031182, telefon: +40 0213142315, fax: +40 0213142316, persoana de contact: EUGEN DAN DAIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inhumare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inhumare persoane fara apartinatori decedate in Bucuresti- 270 pachete, asa cum sunt definite prin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 98371110-8 - Servicii de inhumare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 4.000 lei sau echivalentul in valuta pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: virament bancar in contul nr. RO34TREZ7005006XXX006777, Trezoreria Mun. Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pentru perioada de 100 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Formular nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP, in format electronic, si se va depune si in original la registratura autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, tinand cont de prevederile art 5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau operatorul economic isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator sume astfel cum se prevedela art.278.1 alin(1) din O.U.G 34/2006. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere din legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ.IMM ? Formular 1. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in invitatia de participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-Formular1(si tert sustinator)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formular 2(si tert sustinator, lit.a)c1), d);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ordin ANRMAP314/2010;
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN NICOLESCU ? director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen dan DAIA-sef serv.achizitii;Laura Maria DRAGU-consilier juridic;Robert Radu IATAN-consilier juridic.-Certificat fiscal elib.de ANAF priv.plata datorii la Bugetul consolidat-original/copie conf.cu orig.;
-Certificat fiscal priv. plata impozite/taxe locale?original/copie conf.cu originalul, pt.sediul social.Ambele certificate trebuie sa prezinte situatia fiscala la sfarsitul lunii anterioare celei in care se depune oferta. -Certificatul contatator emis de ORC(original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul); informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe locul 1 va transmite la cerere certificatul original sau in copie legalizata-Pentu personae juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident.Documentul (original sau copie, cu traducere autorizata); informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea de depozitare/ depunere. Operatorul economic va face dovada folosintei unui loc autorizat de depunere a decedatului de la preluare si pana la inhumare, Resurse tehnice.Cel putin 2 masini funerare de tip dubita, fara geamuri (pentru transportul sicriului si a decedatului de la locul de ridicare), cel putin 2 masini funerare tip dric. Autovehiculele trebuie sa fie in proprietatea sau folosinta exclusiva a operatorului economic, atasandu-se acte doveditoare in acest sens; cel putin 3 bucati de suport sicriu (catafalc)., Resurse umane.Medic cu competente in declararea decesului (angajat sau colaborator); 2 asistenti anatomo-patolog sau echivalent (angajat sau colaborator); personal de toaletare a decedatilor (minim 3 persoane, angajati); personal de manipulare (minim 3 persoane, angajati); sofer (minim 2 persoane, angajati); manager de contract si asistent manager contract dotati cu telefon mobil, disponibil 7 zile din 7, 24 de ore. Se vor prezenta acte doveditoare pentru indeplinirea fiecarei cerinte ., Experienta similara: Lista cu principalele prestari vservicii similare din ultimii 3 ani Prestari in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor servicii similare, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 100.000. lei, fara TVA.Se prezinta lista cu principalele prestari servicii similare in ultimii 3ani, caluculati pana la data limita de depunere aofertelor. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCR. Nota: se completeaza Formularul 5. Prestarile se confirma prin prezentarea, in copie, a cel putin unui certificat/document(constatator/ recomandare/proces verbal de receptie, facturi.etc)emis/a sau contrasemnat/a de o autoritate sau un client privat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 14:05