Achizitie publica - SERVICII DE INLATURARE A DESEURILOR BIOLOGICE
Detaliu pentru invitatia numarul 331749
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331749/13.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE INLATURAREA DESEURILOR BIOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 4505375, Adresa: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.269.06.02, Fax: 021.269.06.05
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INLATURAREA DESEURILOR BIOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare deseuri speciale (inlaturare deseuri periculoase provenite din cabinetul veterinar, inclusiv cadavre animale, asternut animale ? paie, talas, gunoi de grajd, resturi hrana neconsumate ? oase, peste, deseuri rezultate in urma curatarii separatoarelor de grasime etc).din incinta Gradinii Zoologice.Valoarea minima a achizitiei este de 160000, 00 RON.Valoarea maxima a achizitiei este de 267000, 00 RON.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, respectiv cea care va luata in considerare la elaborarea ofertelor.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 90524300-9 - Servicii de inlaturare a deseurilor biologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 3.200, 00 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.virament bancar in contul RO82 TREZ 7015 010X XX00 0316, deschis la Trezoreria Sector 1, cod fiscal 4505375 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofert. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr. In conf cu Lg 346/2004, IMM pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de partici prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de decl pe propria rasp pv incadrarea in categ IMM. Per de valabilitate a garantiei de particip va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile)de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr. Aut contr are dreptul de a retine garantia de particip in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, Consiliul respinge contestatia se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) OUG nr. 34/2006. Dovada constit garantiei trebuie transmisa in SEAP (conf prev art.18 din H.G. nr. 1660/2006 daca e prin virament) sau se va depune in original la adresa mentionata la punctul I.1(scrisoare de garantie). Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conf prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2% din val. contractului Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Completata conform formular nr. 2.Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul? Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completata conform formular nr. 3.Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Declaratie privind neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Completata conform formular nr. 4. Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Director Dr. Oprea Ancuta Elena-Sef Serviciu Aprovizionare Ing. Dorcea Sabin-Inspector de specialitate Ing. Coanda Mariana ? responsabil achizitii-Cabinet Individual Avocatura ?Capisizu Sergiu Marin?-Comisia de evaluare: Coanda Mariana - presedinte cu drept de vot, membrii: Dorcea Sabin, Draghici Ramona Maria, Georgescu Claudia (membru de rezerva).Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 va fi prezentata de fiecare membru al asocierii, de subcontractant si de tertul sustinator.4. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletata conform formular 1, se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta. Se prezinta document scanat lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul.- Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor de origine animala; (conform Ordinului Ministrului Mediului 1798/2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu cu modificarile si completarile ulterioare)- Aviz Ministerul Sanatatii pentru amenajare incinerator (Hotarare nr. 128 din 14 februarie 2002 privind incinerarea deseurilor cu modificarile si completarile ulterioare).- Aprobare sanitar veterinara pentru incinerator de la ANSV (ORDIN nr. 16 din 16 martie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de inregistrare/autorizare sanitar-veterinara a unitatilor/centrelor de colectare/exploatatiilor de origine si a mijloacelor de transport din domeniul sanatatii si al bunastarii animalelor, a unitatilor implicate in depozitarea si neutralizarea subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman si a produselor procesate cu modificarile si completarile ulterioare).- Autorizatie de mediu emisa de Ministerul mediului pentru transport rutier de deseuri periculoase (conform HOTARARE nr. 1.061 din 10 septembrie 2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei cu modificarile si completarile ulterioare).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare., Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO14001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificateechivalente emise de organisme abilitate. Nu se admit ofertantii in curs decertificare. Se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului(rapoarte de inspectie) din punct de vedere al protectiei mediului, de catreInstitutii de control specializate (ex: Garda Nationala de Mediu), pentruultimul an
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 11:39