Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INSPECTIE PERIODICA ADR A AUTOUTILITARELOR SI AUTOCISTERNELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 356642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 356642/20.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE INSPECTIE PERIODICA ADR A AUTOUTILITARELOR SI AUTOCISTERNELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Barajului, nr.6, Tg Mures, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404115, fax: +40 265306098, persoana de contact: Olimpia Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante Str. Barajului nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INSPECTIE PERIODICA ADR A AUTOUTILITARELOR SI AUTOCISTERNELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SERVICII DE INSPECTIE PERIODICA ADR A AUTOUTILITARELOR SI AUTOCISTERNELOR?
II.1.6) CPV: 71631200-2 - Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 276 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se constituie in numele asocierii si acopera toti asociatii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversieafisat de Banca Nationala a Romaniei (BNR), la data publicarii invitatiei/anuntului de participare inSEAP. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III FormulareCerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator pentru lit a, c1 si d);Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director general Virgil Metea, Corin Emil Cindrea Director adjunct, Director Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director Sucursala Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte cons. jur. Madalina Pirlea, cons.jur. Adina Zeces, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, Sef Birou Siguranta Circulatiei si Control ec. Blaga Ovidiu, ec. Florin Ciopaian, ec Gheorghiu Paul, ing Lit Alexandru.(acest document va fi prezentat de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator)).Cerinta nr.4- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.5- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura. Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romane- - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) /real/actual la data limita de depunere a ofertelor, obiectului contractului sa aiba corespundent in cod CAEN din Certificatul Constatator . Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin27.600 lei.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei se va lua in considerara cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada efectuarii de servicii similare celui al prezentului contract, de minim 13.800 lei efectuate in baza a minim un contract.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in totalitate de catre unul din asociati, Cerinta nr.2- contractul prezentat la cerinta nr 1 pentru dovedirea experientei similare seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, ,Cerinta nr.3-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta nr.1Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatiidin seria ISO 9001:2008 sau echivalentDocumente emise de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului calitatii.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
30
Descriere: Distanta atelier
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer