Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inspectie tehnica a utilajelor si testare tehnica


Detaliu pentru invitatia numarul 348233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 348233/10.06.2013
Denumire contract: Servicii de inspectie tehnica a utilajelor si testare tehnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa autoritatii contractante Str. Barajului nr.6, localitatea Tg.Mures, jud. Mures, cod postal 540191, telefon: +40 265404110, fax: +40 265306098, persoana de contact: Sorin-Ioan Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa autoritatii contractante Str. Barajului nr.6, localitatea Tg.Mures, jud. Mures, cod postal 54019
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inspectie tehnica a utilajelor si testare tehnica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inspectie tehnica a utilajelor si testare tehnica
II.1.6) CPV: 71631100-1 - Servicii de inspectie a utilajelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: L 1 - 170, 48 lei, L 2 - 46, 20 lei, L 3 - 116, 60 lei, L 4 - 30, 80 lei, L 5 - 82, 72 lei, L 6 - 19, 80 lei , L 7 - 50, 82 lei, L 8 - 17, 00 lei, L 9 - 8, 80 lei, L 10 - 103, 40 lei, L 11 - 41, 36 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se constituie in numele asocierii si acopera toti asociatii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si euro (data la care se face echivalenta leu/euro va fi data publicarii invitatiei de paricipare) si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de deschidere a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: L 1 - 0 lei, L 2 - 0 lei, L 3 - 0 lei, L 4 - 0 lei, L 5 - 0 lei, L 6 - 0 lei, L 7 - 0 lei, L 8 - 0 lei, L 9 - 0 lei, L 10 - 0 lei, L 11 - 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III FormulareCerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director general Corin Cindrea, Director Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director Sucursala Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte cons.jur. Madalina Pirlea, cons.jur. Adina Zeces, Serviciu Dezvoltare Mecano-Energetic ing. Adrian Pop, ing. Szaba Erno, Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. ec. Gabriela Huidan, ing. Ovidiu Francu. (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.4- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.5- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) valabil/real/actual la data limita de depunere a ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeazaToate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, suu copie certificata , ,conform cu originalul, , si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr.2Autorizatie ISCIR pentru efectua lucrari de revizii tehnice sau montare sau reparare la instalatiile pentru care se depun oferta valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L-1 17.048 lei, L-2 4.620 lei, L-3 11.660 lei, L-4 3.080 lei, L-5 8.272 lei, L-6 1.980 lei, L-7 5.082 lei, L-8 1.700 lei, L-9 880 lei, L-10 10.340 lei, L-114.136 leiCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4560 lei.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri trebuie indeplinita de ofertant pentru fiecare lot in parte, chiar daca un ofertant depune oferta pe mai multe sau toate loturileIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor prestari va avea ca obiect prestarea de servicii similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin: L-1 8.524 lei, L-2 2.310 lei, L-3 5.830 lei, L-4 1.540 lei, L-5 4.136 lei, L-6 990 lei, L-7 2.541 lei, L-8 850 lei, L-9 440 lei, L-10 5.170 lei, L-11 2.068 leiExperienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR conform anului in care a fost incheiat contractul, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4560 lei.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind experienta similara trebuie indeplinita de ofertant pentru fiecare lot in parte, chiar daca un ofertant depune oferta pe mai multe sau toate loturileIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii, Cerinta nr.2- contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, ,Crtinta nr.3-Declaratie care contine informatii privind dotarile spacifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajatOfertantul va face dovada existentei autorizarii ISCIR pentru personal Cerinta nr.1Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatiidin seria ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr.2Implementarea standardului demanagement al sistemului mediului din seria ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer