Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INSPECTII TEHNICE PERIODICE A AUTOVEHICULELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 352655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 352655/14.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE INSPECTII TEHNICE PERIODICE A AUTOVEHICULELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269805134, fax: +40 2698830283, persoana de contact: D-na Milica GHINDOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA, Medias - SIRCOSS Medias, cu sediul: Sos. Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INSPECTII TEHNICE PERIODICE A AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile sunt necesare pentru efectuarea Inspectiilor tehnice periodice pentru autovehiculele apartinind parcului auto al SIRCOSS.
II.1.6) CPV: 71631200-2 - Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 220.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de par. este: L 1:370 lei, L2:200 lei si L3:180 lei. Ofertantul care depune oferta pentrutoate loturile de servicii va constitui garantia de participare ca suma a garantiilor aferente fiecarui lot ofertat.Per. de val. a gar. pentru par. este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunere ofertelor; Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Medias.Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul unei contestatii respinse de CNSC nu se aplica prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Virgil Marius METEA, avand functia de Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias- Lucian BARSAN, avand functia de Director Departament Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ SA, Medias- Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS-Sorin GHEORGHIU, presedinte comisie de evaluare avand functia de Director Tehnic SIRCOSS-Milica GHINDOC, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Aurelian PRISCA, membru comisia de evaluare, Serviciul Mecano ? energetic-Dan ANTON, membru comisia de evaluare, Serviciul Mecano - energetic-Aurica CATANA, Serviciul Protectia Mediului-Corina GANEA, consilier juridic-Silvia COANTA, membru comisie de evaluare, Serviciul ContabilitateV. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiNote: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatii reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2) la solicitarea autoritatii contractante inainte de data transmiterii comunicarii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita de depunere a ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.De asemenea ofertantul va prezenta autorizatia tehnica emisa de Registrul Auto Roman din care sa rezulte ca acesta poseda statie ITP in conformitate cu cerintele Registrului Auto Roman si in care sa se specifice ca poate executa inspectiile tehnic periodice pentru autovehicule cu masa maxima autorizata cuprinsa intre 3, 5 to si 45 to.Note: 1) Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conform L346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50%pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii au obligatia sa prezinte Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), raportata la cursul mediu BNR.Cursul la care se va calcula echivalenta cifrei de afaceri prezentate in alta moneda decat leul, va fi cursul mediu anual comunicat de BNR pt. fiecare an.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane(indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (in acest sens se solicita completarea formularului 18 cuprins in Sectiunea III).In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avandobligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de operatori economici care depun oferta comuna). Exceptie fac urmatoarele criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului/ ofertantului- Sectiunea III.2.1.b) - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale., Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 12G cuprins in Sectiunea III, completat cu informatii privind partea/partile din contracte care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeazasa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprieraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul va face dovada care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)de statii ITP pentru loturile ofertate pe raza judetelor unde sunt sediile sectiilor SIRCOSS, respectiv Sibiu, Mures si Ploiesti., Experienta similara.Formul 12E ?Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati. De asemenea ofert. va prezenta minim un document/certificat in baza caruia au fost efectuate prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, prestari demonstrate prin prezentarea a cel putin un certificat/ document emis sau contrasemnat de beneficiari, care sa confirme prestarea de servicii similare.Nr. de ani solicitati in vederea dem. exp.similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organismeconforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer