Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de instalare infrastructura de comunicatii pe suport de fibra optica


Detaliu pentru invitatia numarul 338177
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Covasna
Numar invitatie: 338177/25.10.2012
Denumire contract: Servicii de instalare infrastructura de comunicatii pe suport de fibra optica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului CovasnaCod fiscal: 4202118, Adresa: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267307474, 0267307400, Fax: 0267307474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520009, telefon: +40 267307474, fax: +40 267307474, persoana de contact: Serivciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520009
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de instalare infrastructura de comunicatii pe suport de fibra optica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servcii de instalare a infrastructurii de comunicatii pe suport de fibra optica in canalizatia inchiriata de Achizitor pentru sediile MAI din municipiul Sfantu Gheorghe.
II.1.6) CPV: 51300000-5 - Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa constituie garantie de participare. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii.Cuantumul garantiei de participare: 1700 leiPentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie prezentata, in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.In cazul unei contestatii ale ofertantului respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in conditiile art. 278 indice 1, alin.1, lit. a, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 894, 80 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de servicii de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului de servicii, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 30 zile de la termenul limita de finalizare a contractului de servicii.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - formularul 3 din Sectiunea III ?formulareCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 - formularul 4 din Sectiunea III ?formulareCerinta nr. 3 Certificat privind calitatea de participant la procedura - formularul 5 din Sectiunea III ?formulareCerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul 6 din Sectiunea III ?formulareCerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - formularul 11 din Sectiunea III ?formularePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Popa Ion - imputernicit sef al inspectoratului (ordonator de credite)- Anton Liliana - contabil sef- Palu Marius Aurelian - sef serviciu logistic- Pipas Iulian - sef serviciu comunicatii si informatica- Lorincz Sidon Ligia - consilier juridicCerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in cursul lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;Cerinta nr. 7 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in cursul lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNote: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul are datorii sau se afla in una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.2. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).3. Toate certificatele/ documentele/ formularele solicitate la acest punct trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul. De asemenea, toate acestea (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?CONFORM CU ORGINALUL?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei (copie conforma cu originalul).Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionarePersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Nota: documentele solicitate vor fi prezentate original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standard de asigurare a calitatiiContractantul va prezenta certificate emise de organisme de certificare a sistemelor de management, care certifica indeplinirea normelor ISO 9001. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate cum a fost solicitat mai sus, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Standard de asigurare a securitatii managementului sistemelor deinformatiiContractantul va prezenta certificate emise de organisme de certificare a sistemelor de management, care certifica indeplinirea normelor ISO 27001. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat astfel cum a fost solicitat mai sus, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct gratuit si nerestictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau nde la sediul I.P.J. Covasna
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer