Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de instalare infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica


Detaliu pentru invitatia numarul 338580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE SALAJ
Numar invitatie: 338580/01.11.2012
Denumire contract: Servicii de instalare infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE SALAJCod fiscal: 4291751, Adresa: Zalau, str. T. Vladimireascu, nr. 14, , Zalau, Telefon: 0745654433, Fax: 0260610913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Zalau, str. T. Vladimireascu, nr. 14, , Zalau, Romania, cod postal: 45057, telefon: +40 0745654433, fax: +40 0260610913, persoana de contact: DANA VAIDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr.14, Zalau, Salaj, Romania, cod postal 450067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de instalare infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va avea ca obiect servicii de instalare fibra optica in conducta de canalizatie subterana de telecomunicatii inchiriata
II.1.6) CPV: 64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1250 RON.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Forma de constituire a garantiei de participare : -SCRISOARE DE GARANTIE BANCARAformular nr. 8 din Modele de Formulare ;
- Ordin de plata sau fila CEC in contul I.P.J. SALAJ ? RO04TREZ5615005XXX000174 - TREZORERIA ZALAU;
-Prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Este recomandabil ca garantia de participarte sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorul economic va face dovada constituirii garantiei de participare cel tarziu la data si ora deschideriiofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru I.M.M-uri, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul acesteia. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. ?urilor.Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278^1din O.U.G. nr. 34 / 2006 si art. 87 din H.G. 925 / 2006 si restituita in conditiile art. 88 din H.G. 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
1) modalitatea de constituire: Conform art. 90 alin. 1 sau 3 din H.G. 925 / 2006(formularul nr.9 din Modele de Formulare).2) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA.3) Este recomandabil ca eliberarea garantiei de buna executie sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.4) Garantia de buna executie se constituie in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.5) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data finalizarii contractului.6)Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 ( completarea formularului 1 din Modele de Formulare). Incadrarea ofertantului in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 ( completarea formularului 2 din Modele de formulare ). Incadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIII. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 (completarea formularului 11 din Modele de Formulare )Persoanele ce detin functii de decizie in I.P.J. Salaj cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: GHIURCA IOSIF, DOSA OVIDIU, PUSCAS LEONTIN, POPIT FLORIN, BALOG FLORICA-MARIOARA, PRODAN GHEORGHE-SANDU, COROIAN CALIN, LUPSE ONORICA, VAIDA DANIELA.IV. declaratie privind calitatea de participantla procedura ( completarea formularului 3 din Modele de Formulare )V. prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completarea formularului 12 din Modele de Formulare )VI. prezentare certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; exemplu: A.N.A.F. )-original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina Persoane juridice/fizice romane1. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/altele echivalente din care sa rezulte domeniile de activitate ale operatorului economic(original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentantlegal pe fiecare pagina), valabile la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitate, Certificatul constatator in origina/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine1. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident(documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina), valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privin cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Ofertantul va prezenta certificate emise de organisme de certificare, care certifica cel putin indeplinirea normelor ISO 9001, ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul I.P.J. Salaj
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer