Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INSTALARE SISTEME DE MONITORIZARE SUPRAVEGHERE VIDEO UTILEJE/ SERVICE INSTALATII VIDEO


Detaliu pentru invitatia numarul 311793
Autoritate contractanta
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Cod de identificare fiscala: RO16306589
Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu
Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117
Fax: 0253-222015, 216064
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE INSTALARE SISTEME DE MONITORIZARE SUPRAVEGHERE VIDEO UTILEJE/ SERVICE INSTALATII VIDEO
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 51314000-6 - Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE INSTALARE SISTEME DE MONITORIZARE SUPRAVEGHERE VIDEO UTILEJE/ SERVICE INSTALATII VIDEO UTILAJE MINIERE -9 buc:
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.08.2011 13:28
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: la sediul EC Rosiuta , municipiu Motru, Calea Severinului nr. 3, etaj II, birou A.C.P.L.S,
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul EC Rosiuta , municipiu Motru, Calea Severinului nr. 3, etaj IIi, sala de licitatie
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 25, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
certificatului de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta; declaratiei privind elig. form.12A si 12B; certificatelor constatatoare de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat de înregistrare (copie) emise de Oficiul Registrului Comertului;Bilantul contabil la 31.12.2010; declaratie privind utj.neces;declaratie privind efectivul mediu anual al personalului;fisa de informatii generale;fisa de informatii privind experientasimilara însotita de cel putin o recomandare sau certificat constatator;certificat ISO 9001; ISO 14001;
garantie de participare 500 lei;din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer