Achizitie publica - Servicii de instruire ? Managementul calitatii in furnizarea serviciilor publice
Detaliu pentru invitatia numarul 260618
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Cod de identificare fiscala: 4350491
Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud
Telefon: 0237641908
Fax: 0237641912
Denumire invitatie: Servicii de instruire? Managementul calitatii in furnizarea serviciilor publice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de instruire? Managementul calitatii in furnizarea serviciilor publice ? conformSR EN ISO IWA 4:2005Proiect: , ,Eficientizareaserviciilor furnizate la nivel local prin implementareasistemului de management al calitatii la nivelPrimariei Municipiului Adjud? Cod SMIS 7826Programul Operational , ,Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, Axa prioritara 2 : Imbunatatireacalitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus peprocesul de descentralizare, Domeniul major de interventie2.2: Imbunatatirea calitatii si eficienteifurnizarii serviciilor, Operatiunea: Introducerea si mentinerea in functiune asistemelor de management , inclusiv ISO si EMASSursa de finantare: - fonduri europene-Fondul Social European- bugetulnational- bugetul localalMunicipiuluiAdjud
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.07.2010 10:37
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: ConsiliulLocalal MunicipiuluiAdjud, Str.Stadionului, Nr.2, Adjud, judetul Vrancea, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2010 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Localal MunicipiuluiAdjud, Str.Stadionului, Nr.2, Adjud , judetulVrancea, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 42, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a) Situatia personala: -decleligib- decl calitatea de participant la procedura-declneîncadrareaînprevart.181- cert de plataimpozite si taxebugetstatsilocalb) Capde exercitarea activi profesionale : - certconst eliberat de Oficiul RegistruluiComertului- copiecertde înregistraresi actulconstitutivc) Capacitateatehnica siprofesionala- infprivindcapac tehnica: dec lista princ prestarii de serviciiîn ultimii 3 ani ;pers ce va fi angajat în proiect, CV ?urile persce va fi angajat în proiect , inf referitoare la echipamentele necesaredesf activitatii;inf privindsubcontractantii- standarde de asigurare a calitatii si standarde de protectia mediului: certificat de atestare ISO 9001:2001 pentrumanagementulcalitatii, certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul de mediu.- informatiiprivind asociereaConform fisei de datea achizitiei
documentatia de atribuire estedisponibilala adresade internet: www.e-licitatie.ro