Achizitie publica - Servicii de instruire
Detaliu pentru invitatia numarul 344273
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344273/25.03.2013
Denumire contract: Servicii de instruire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA(GAL) VALEA SIRETULUI DE SUSCod fiscal: 27360427, Adresa: localitatea Vorona , comuna Vorona, judetul Botosani, Vorona Mare, Telefon: +40 231588743, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vorona , comuna Vorona, judetul Botosani, Vorona, Romania, cod postal: 717475, telefon: +40 231588743, fax: +40 231588743, persoana de contact: cons. Jur. Apetroaie Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Vorona (Complex Comercial - sediul GAL Valea Siretului de Sus), comuna Vorona, judetul Botosani, Romania, cod postal 717475
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (.Scop-promovarea drepturilor si imbunatatirea conditiilor de viata in zonele rurale prin aplicarea de strategii de dezvoltare economica, sociala, culturala si spirituala, imbunatatirea calitatii serviciilor, infrastructurii, atragerea fondurilor nerambursabile pentru finantarea investitiilor necesare realizarii acestora)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de instruire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de instruire
II.1.6) CPV: 80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 416.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.260 lei se va constitui in cont RO35TREZ116509802X006753, prin virament bancar sau printr-un orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, sau orice alta modalitate prevazuta de art 86 HG 925, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, nu mai tarziu de data si ora deschiderii ofertelor. Pentru participantii care participa in asociere, se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea participanta. Participantii pot beneficia de reducerea cuantumului garantiei in conditiile art 16 din L 346/2004, caz in care se va prezenta si Declaratia privind incadrarea in categoria IMM. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM ? Formularul 21. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Restituirea garantiei se face in conditiile art 88 - HG 925/2006. Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita depunerii ofertelor. Se va avea in vedere cursul valutar lei/ alta valuta al BNR la data publicarii invitatiei de participare. Garantia se retine in conformitate cu prederile art.87 din HG 925/2006 si art 278 ind.1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
2% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui in maxim 15 zile de la semnarea contractului, cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazut de art 90 din HG 925/2006.In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare, garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta.Castigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei, caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.Garantia de buna executie se retine in conformitate cu dispozitiile art. 91 din HG 925/2006 si se restituie in conformitate cu dispozitiile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) - Formular 4In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Cerinta obligatorie si pentru persoana care sustine ofertantul/asocierea.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.4. Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -Formular 7In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.5. Declaratie pe propria raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006 -Formular 8Pers cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: :?tefan Aurel - PresedinteStratulat Neculai - vicepresedinteAcatrinei Mircia ? vicepresedintePetria Mihai ? vicepresedinteVi?el Dumitru ? vicepresedinteAciobani?ei Ioan - vicepresedinteDorneanu Dorel ? vicepresedinteMurariu Voicu ? vicepresedinteOnisii Tomi?a ? vicepresedinteGitman Dumitru ? membruHorodincu Liviu ? membruOniciuc Brandusa ? membruFurdui Tatiana ? membruMihalache Mitica - membruBurla Costache ? consilier localCa?laru Dinu ? consilier localChiron Danu? ? consilier localDoroftei Gheorghe Claudiu? consilier localDurnea Georgel - viceprimarGherasim Elena ? consilier localHin?escu Dumitru Cristian ? consilier localLupa?cu Lauren?iu ? consilier localMaxim Mihai ? consilier localNechifor Ioan ? consilier localNechifor Vasile ? consilier localNechita Stelian Gheorghe ? consilier local?tefan Elena ? consilier localBorfotina Mircea ? consilier localChelaru Eugenia Elena? consilier localCobzariu Virgil ? consilier localMarcu Aspazia ? consilier localMironica Mihaela ? consilier localMurgu Paslaru Daniela ? consilier localNechifor Elena ? viceprimar ? consilier localPurice Camelia Adriana ? consilier localSurugiu Mihai ? consilier local?aru? Ionel ? consilier localChivlica Alexandru ? consilier localCotoc Costica - viceprimarHlaghie Andrei ? consilier localRusu Bogdan Florentin ? consilier localSimian Teodor ? consilier localGradinaru Gheorghe ? consilier localDoroftei Dumitru ? consilier localRusu Constantin ? consilier localCraciun Dumitru ? consilier localRo?caneanu Sorin Iulian ? consilier localHarja Miluca ? consilier localDanila Florin ? consilier localBurlacu Constantin ? consilier localGradinariu Magdalena ? consilier localAlungulesei Olga ? consilier localCalimandruc Dumitru ? consilier localIvan Mircea ? consilier localLuca Gheorghe ? consilier localHumeniuc Costache ? consilier localLesuc Aurel ? consilier localPenciuc Gheorghe ? consilier localVatavu Cornelia ? consilier localIlincu?a Alexandru ? consilier localPenciuc Viorica ? consilier local?igana?u Gheorghe - viceprimarIacob Constantin ? consilier localParvu Ion ? consilier localSandu Toader Tudorel ? consilier localPachi?anu Neculai ? consilier localBotezatu Dorica ? consilier localAnton Maricel - viceprimarAioni?oaie Adrian ? consilier localHobkila Gheorghe? consilier localNi?ura Sidonia ? consilier localLupancu Narcis ? consilier localAioni?oaie Adrian ? consilier localStrachinaru Dumitru ? consilier localSimion Ilie ? consilier localVasilache Vasile ? consilier localPlian Florin ? consilier localAveri?ei Dumitru ? consilier localAzamfirei Toader ? consilier localBocan Iordache ? consilier localGheban Petrica Cristinel ? consilier localHu?ana?u Pavel ? consilier localMascan Cristian Ilie ? consilier localMaxim Aurel ? viceprimarPe?enchea Constantin ? consilier localRotaru Costache ? consilier localSandu Constantin ? consilier localSurdoaie Petru ? consilier localTimofte Virginel ? consilier localTunsu Ani?oara ? consilier localUrsache Mihail ? consilier localVulpe Virgil ? consilier localBrichiseala Marin ? consilier localBudianu Valerica ? consilier localAdochi?ei Constantin ? consilier localIurac Florin ? consilier localMatei Irina ? consilier localDobrea Maricel ? consilier localVarvaruc Valerian ? consilier localOniciuc Ilie - viceprimarLupu Daniel ? consilier localAnghelache Nu?ica ? consilier localDancu Dumitru ? consilier localDumbrava Constantin ? consilier localBobilca Ioan ? consilier localBejenaru Mircea ? consilier localOcu Viorel ? consilier localAcasandrei Gheorghi?a ? consilier localAcasandrei Felicia ? consilier local?tiuler Geanina ? consilier localMovanu Radu ? consilier localPodaru Angela ? consilier localDobrota Gabriela ? consilier localPomparau Ionu? ? consilier localChirila Sorin ? consilier localChirila Gheorghe ? consilier localManea Gheorghe ? consilier localPadurariu Constantin ? consilier localAxinte Neculai ? consilier localCo?tiug Mircea ? consilier localCojocaru Costache ? consilier localPodariu ?tefan ? viceprimarAxinte Mihai ? consilier localBalan Lenu?a ? consilier localCeornei Gheorghe ? consilier localCiubotaru Constantin ? consilier localCostan Vasile Irinel ? consilier localDoroftei Costica ? consilier localGrigore Liviu ? consilier localHaidamac Elena ? consilier localHurmuz Petrea ? consilier localIacob Marius ? consilier localJaba Florin ? consilier localLeneschi Ninu ? consilier localMacsim Valentin ? consilier localPitaru Vasile ? consilier localPrisacaru Vasile ? viceprimarRuxanda Ion ? consilier localScurtu Vasile ? consilier localIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va trebui sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, a neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 si a neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat emis de Ministerul Finantelor prin ANAF;Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii 1. Pentru persoane juridice romane -Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul ofertantuldin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu.Certificat constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data prezentarii . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Acesta se va prezentain original, copie legalizata sau copia conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Acestea vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.3. Autorizari din partea CNFPA pentru programele: Management de proiect, Expert accesare fonduri europene, Competente de comunicare, Asistent relatii cu publicul, Formator , conformOG 129/ 20004. In cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatoarele documente: a) Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.b) Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: - Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).- Procese verbale relevante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel pu?in egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, respectiv 326.800 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se pot solicita bilanturile aferente acestor ani. In situatia in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea cifrei de afaceri se reduce cu 50%.Pentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR afferent fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri. Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii realizate in ultimii 3 ani, Experienta similara - Prezentarea mai multor documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare prin care au beneficiat de formare profesionala specializata 154 de persoane, Informatii privind resursele umane, Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: 1.Manager echipa-Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul stiintelor socio-umaniste-in copie conform cu originalul;Certificari profesionale/specializare/perfectionare in domeniul formarii-in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia ormator (CNFPA sau echivalent)-in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia Manager de proiect (CNFPA sau echivalent)-in copie conform cu originalul-experien?a profesionala in domeniul formarii de minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;participarea in calitate de manager de proiect/team leader/coordonator la implementarea deproiecte cu componente de formare a resurselor umane pentru administratia publica finantate prin fonduri europene, 2.Formator senior- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul stiintelor umaniste - in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia formator (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalul;Experienta generala de minim 5 ani;Experienta profesionala specifica in domeniul formarii de minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;, 3.Asistent formare- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata in domeniul stiintelor umaniste - in copie conform cu originalul;cunoasterea legislatiei formarii profesionale/consilierii dovedita prin certificari - in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia Formator (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia Evaluator furnizori si programe de formare (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalul, 4. Minim cate 1 formator diferit in fiecare dintre domeniile: a. managementul proiectelorb. scrierea proiectelor cu finantare europeana;c.comunicare si relatii cu publicul;d. formare profesionala;e. dezvoltarea competentelor antreprenoriale, dezvoltarea competentelor in IT, vanzari si negociere;Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia formator (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalul;experienta ca formatori minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;certificari/ autorizari in domeniul respectiv, 5. Cel putin 2 formatori diferiti specializati in domeniile: agricultura, cresterea ovinelor, cresterea bovinelor, apicultura, silvicultura;Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;Certificare in ocupatia formator (CNFPA sau echivalent) - in copie conform cu originalul;
-experienta ca formatori minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;
- certificari/ autorizari in domeniul respectiv., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicare intentia sa o subcontracteze.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii din oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii din oferta fara acceptul autoritatii contractante, eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociereaAcord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti Asociatii din Asociatie / Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie / Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctajul pentru identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor
40
Descriere: Punctajul pentru identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor(legate de contract, de natura tehnica, legate de beneficiar sau de alta natura) care pot afecta executarea contractului, inclusiv recomandari de reducere si eliminarea riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 13:27