Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de instruire


Detaliu pentru invitatia numarul 345296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA GRUPUL PENTRU DEZVOLTARE LOCALA - G.A.L CODRII HERTEI
Numar invitatie: 345296/16.04.2013
Denumire contract: Servicii de instruire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL PENTRU DEZVOLTARE LOCALA - G.A.L CODRII HERTEICod fiscal: 29001462, Adresa: localitate DRAGALINA, comuna CRISTINESTI, judetul BOTOSANI, Dragalina (Cristinesti), Telefon: +40 231528094, Fax: +40 231528094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitate DRAGALINA, comuna CRISTINESTI, judetul BOTOSANI, Dragalina (Cristinesti), Romania, cod postal: 717105, telefon: +40 231528094, fax: +40 231528094, persoana de contact: MARINEL STREDIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ASOCIATIA GRUPUL PENTRU DEZVOLTARE LOCALA - G.A.L CODRII HERTEIlocalitate DRAGALINA, comuna CRISTINESTI, judetul BOTOSANI, Dragalina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asociatia asigura implementarea Strategiei de Dezvoltare Locala a teritoriului Codrii Hertei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de instruire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii corespunzatoare a activitatilor prevazute in cadrul proiectului Planul de Dezvoltare Locala implementat de catre Asociatia Grupul Pentru Dezvoltare Locala - G.A.LCodrii Herteise doreste achizitionarea de servicii de instruire pentru personalul angajat si lideri locali.Furnizarea de servicii de instruire in vederea insusirii de competente pe urmatoarele domenii: 1. Manager proiect, 5 zile (curs + evaluare/examen), minim 21 persoane;2. Expert competen?e antreprenoriale, 5 zile (curs + evaluare/examen), minim 21 persoane;3. Expert managementul fermei, 5 zile (curs + evaluare/examen), minim 21 persoane;4. Expert accesare de finan?ari, in cadrul PAC 2014-2020, 5 zile (curs + evaluare/examen), minim 21 persoane;5. Expert achizi?ii publice, 5 zile (curs + evaluare/examen), minim 21 persoane.Se solicita cursuri autorizate ANFP pe domeniile : Manager de Proiect, Competen?e antreprenoriale.Pentru celelalte cursuri, ale caror competente nu se incadreaza in programele ANFP solicitate, ofertantul va elibera diploma de participare, in urma testarii finale.
II.1.6) CPV: 80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
nu se solicita
Garantie de buna executie
2% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui in maximum 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazut de art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) - Formular 4In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Cerinta obligatorie si pentru persoana care sustine ofertantul/asocierea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d).Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Formular 7In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular 8Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului.Cerinta obligatorie si pentru persoana care sustine ofertantul/asocierea.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat emis de Ministerul Finantelor prin ANAF;Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Caziere judiciare si fiscale pentru persoana juridica si reprezentantul legal al acesteia. Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul ofertantul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu.Certificat constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data prezentarii . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Acesta se va prezentain original, copie legalizata sau copia conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Acestea vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Autorizari din partea ANFP pentru programele: Manager de proiect, Expert competen?e antreprenorialeIn cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatoarele documente: a) Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.b) Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: - Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).- Procese verbale relevante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel pu?in egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, respectiv 494.000, 00lei.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea cifrei de afaceri se reduce cu 50%.Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se pot solicita bilanturile aferente acestor ani. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Derularea a cel pu?in 1 contract de furnizare servicii de instruire/formare profesionala in contextul implementarii proiectelor finan?ate in cadrul Axei LEADER a Programului Na?ional de Dezvoltare Rurala.In sustinerea celor declarate, ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie (care va contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), contractele propuse ca experienta similara ce indeplinesc cerintele minime solicitate, care sa contina date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului, fara TVA.- sursa de finantare a contractului, Informatii privind resursele umaneOfertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: 1. Manager echipa- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;
- Certificari profesionale/specializare/perfectionare in domeniul formarii - in copie conform cu originalul;
- Certificare in ocupatia formator (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul;
- Certificare in ocupatia Manager de proiect (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul- Experien?a profesionala in domeniul formarii de minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;
- Participarea in calitate de manager de proiect/ /team leader/coordonator la implementarea deproiecte cu componente de formare a resurselor umane pentru administratia publica finantate prin fonduri europene2. Formator senior- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;
- Certificare in ocupatia formator (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul;
- Experienta generala de minim 5 ani;
- Experienta profesionala specifica in domeniul formarii de minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;3. Asistent formare- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;
- cunoasterea legislatiei formarii profesionale/consilierii dovedita prin certificari - in copie conform cu originalul;
- Certificare in ocupatia Formator (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul- Certificare in ocupatia Evaluator furnizori si programe de formare (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul4. Minim cate 1 formator pentru fiecare dintre domeniile: ? Managementul de proiect - abordarea LEADER;? Competen?e antreprenoriale;? Managementul fermei;? Pregatirea accesarii finan?arilor in cadrul Politicii Agricole Comune 2014-2020;? Achizi?ii publice.- Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata - in copie conform cu originalul;
-Certificare in ocupatia formator (ANFP sau echivalent) - in copie conform cu originalul;
-experienta ca formatori minim 3 ani ? dovedita prin CV semnat si datat de catre expert si adeverinte din partea angajatorilor;
-certificari/ autorizari in domeniul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Calitatea ofertei tehnice
40
Descriere: 2.1 - Concept, metodologie ?i plan de ac?iuni bine elaborat (conceptul este descris clar, cu indicarea fiecarei etape de instruire; metodologia propusa spre implementare este clara si corespunde termenilor de referinta, planul de actiuni este bine elaborat si justificat in timp); contributii calitative la termenii de referinta initialiIdentificarea, descrierea, asumarea si argumentarea riscurilor ;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer