Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de instruire in cadrul proiectului ,, Reabilitare Aductiune apa Baltesti - Urlati ( Firul )


Detaliu pentru invitatia numarul 193172
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de instruire in cadrul proiectului , , Reabilitare Aductiune apa Baltesti - Urlati ( Firul )
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de instruire in domeniul managementul apei inclusiv cazarea participantilor
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.02.2009 15:14
Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti , B-dul Republicii , Nr. 2-4, cod postal 100066, Palatul Administrativ , camera 66
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova , Ploiesti, B-dul Republicii Nr. 2-4 , Palatul Administrativ, Directia Logistica, Camera 416
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 146, 956 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat impozite si taxe la bugertul de statCertificat impozite si taxe la bugetul localCertificat constatator de la ORCFisa de informatii generaleBilantul contabil 2006-2007Ofertantul trebuie sa documenteze, prin declaratia persoanei în cauza sau prin CV semnat(a) în original: · ca dispune de personal pentru realizarea contractului, minim: un Coordonator training;un formator in domeniul legislatiei (legislatie specifica - domeniul apei , apei uzate, legislatieprotectia mediului, legislatie admnistrati, legislatie achizitii publice);un formator instruirii personal in vederea cresterii capacitatii de monitorizare a realizarii serviciului public de apa-apa uzata;o un formatormanagement financiar.Experienta similara - un contract similar - minim 10000 EuroCifra de afaceri medie - minim 100000 Euro
Sediul Autoritatii contractanteSe transmite solicitare de documentatie la Fax: 0244/511611Costul documentatiei 50 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer