Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de instruire in cadrul proiectului ?Euro-Strategie, Euro-Administratie, Euro-Cetateni"


Detaliu pentru invitatia numarul 278003
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: servicii de instruire in cadrul proiectului ?Euro-Strategie, Euro-Administratie, Euro-Cetateni"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare servicii de instruire in cadrul proiectului ?Euro-Strategie, Euro-Administratie, Euro-Cetateni?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.02.2011 14:13
Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Sala D
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 79, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.situatia personala, 2.Certif. constatatoare, 3.Copie Certif. ORC, 4.Certif. const.ORC cu cel mult 30 zile înainte de data dep.depunere a ofertelor, 5.Ultimul bilant contabil 6.Fisa de informatii generale-cifra de afaceri pe 3 ani, 7.Val.medie a cifrei de afaceri pe per.ultimilor 3 ani: 150000 lei, 8.Experienta similara cu dovada: îndepl.în ultimii 3 ani de contracte servicii-cursuri de perf.+cel putin un contract de serv.val. min. 20.000 leifara TVA+recomandarea benef., 9.Decl.dotari specifice, 10.Decl.efectivelepers.angajat 11.Lista cu pers.specialitate, care sa cuprinda: -4 lectori/ formatori/traineri/profesori, cu exp.în org.+sustinerea sesiunilor de instruire, un coord.executare cont., certif. recunoscute, copieautoriz./ certif., contracte de colab., doc. justif.de experienta în cel putin3 cursuri, CV-uri pers.specialitate, 11.Decl. subcontractanti, 12.Copie certif.SR EN ISO 9001:2001 sau echivalentGarantie part.800 lei cf.DA si gar. buna exec. 10% din val contr.
Din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer