Achizitie publica - ?Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda in cadrul institutiilor care gestioneaza Instrumente Structurale?
Detaliu pentru invitatia numarul 321833
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321833/13.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda in cadrul institutiilor care gestioneaza Instrumente Structurale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor EuropeneCod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030669, telefon: +40 213025233, fax: +40 213025264, persoana de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda in cadrul institutiilor care gestioneaza Instrumente Structurale?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectiv general: Obiectivul general al proiectului este, pe de o parte, de a creste capacitatea structurilor cu rol de gestiune, coordonare ?i control de a efectua verificari ale corectitudinii utilizarii instrumentelor structurale si, in al doilea rand, de a realiza o constientizare a personalului din aceste structuri cu privire la cerintele legale in ceea ce priveste regimul incompatibilitatii si conflictelor de interese, in contextul specific de gestionare a fondurilor comunitare, pentru a preveni si evita escaladarea numarului de suspiciuni de aceasta natura, cu privire la personalul responsabil de gestionarea acestor fonduri.Obiective specifice: Scopul contractului consta in furnizarea unui program de instruire, cu sesiuni de formare care vor avea o durata de 2 zile, pentru un numar de 500 de persoane, avand ca tematica prevenirea si solutionarea situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda
II.1.6) CPV: 79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 4), prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 Deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 7In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 8Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu FORMULARUL 9Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 10NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - partea ILista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara ((in domeniul instruirii/ formarii profesionale)prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc., Cerinta nr. 1 - partea IIOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare, la care participarea acestuia sa fie de cel putin echivalentul a 100.000 euro fara TVA (echivalentul in moneda contractelor)., Cerinta nr. 1 - partea IIIRecomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor., Cerinta nr. 2 - partea IPersonalul solicitat pentru indeplinirea contractuluiOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de minim 2 sau maxim 4 experti formatori care sa fie in masura sa demonstreze calificarile, abilita?ile ?i experienta profesionala descrise in continuare: Fiecare expert va indeplini in mod individual cerintele minime de mai jos: - Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- experien?a profesionala specifica in domeniul administratiei publice si/sau al gestionarii si implementarii fondurilor europene ? minim 3 ani;
- experienta ca formator in minim 1 proiect / program de instruire in domenii relevante precum management de proiect sau program/ achizi?ii publice., Cerinta nr. 2 - partea IIDe asemenea intreaga echipa de minim 2 sau maxim 4 experti trebuie sa indeplineasca cumulat si cerintele minime de mai jos: - din echipa de exper?i cheie propu?i, cel pu?in 1 expert sa aiba studii superioare juridice;
- din echipa de experti cheie propusi, cel putin 1 expert sa aiba experienta profesionala specifica in control si audit ? de minim 3 ani., Cerinta nr. 2 - partea III, Cerinta nr. 3 - partea IInformatii privind asociatii/ sub-contractantii, Cerinta nr. 3 - partea IIInformatii privind asociatii/ sub-contractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 19:48