Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de instruire necesare implementarii proiectului SMIS 16949


Detaliu pentru invitatia numarul 295174
Autoritate contractanta
ComunaVarias (Primaria Varias)
Cod de identificare fiscala: 4483870
Adresa: Str Principala nr 619, Varias
Telefon: 0256/387563
Fax: 0256/387870
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Urmarirea executiei lucrarilor (Dirigentie de santier) in cadrul proiectului integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Urmarirea executiei lucrarilor (Dirigentie de santier) in cadrul proiectului integrat?Modernizare strazi in localitatea Varias, Realizare sistem de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) in localitatea Varias, Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar in comuna Varias si Modernizarea si reabilitarea caminului cultural din localitatea Varias si achizitionarea de costume populare?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.05.2011 11:14
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Varias, nr. 619, Judet Timis
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Varias, nr. 619, Judet Timis, cod 307455
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 117, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de part 1500 lei;Decl priv neîncadr în prevederile art. 180;Decl privind neîncadr în preved art. 181;Certif de atest fisc privind achitarea obligat exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig sociale;Certif de atest fiscala priv plata taxelor si impozit catre Bugetul Local;Decl privind calit de participant la proced;Certif de particip la licit cu oferta independ;Decl priv neîncadr în situat prevaz la art.69;Certifi de inregist;Certif constatator ORC;? Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 animinim 178.000 lei;?Lichiditate generala?pentru anul 2009 sa fie de 100%;bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009;Identificarea financiarea;Lista priv princip servicii prestate în ultimii 3 ani;Decl priv personalul responsabil pentru îndeplinirea contract;ISO 9001;decl pe proprie rasp conf careia operat se angaj sa resp obligat ref la condit de munca si protectia muncii la elab ofertei si respect acestora ;decl priv IMM
Din Seap
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer