Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de interconectare VPN intre sucursalele S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 340807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 340807/11.12.2012
Denumire contract: Servicii de interconectare VPN intre sucursalele S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Uzinei nr. 1, loc. Turceni, jud. Gorj Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Grigorie Dadalau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Turceni, jud. Gorj, str. Uzinei, nr. 1, Directia Achizitii, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de interconectare VPN intre sucursalele S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea de servicii de interconexiune intre sediul central al societatii si sucursalele aferente
II.1.6) CPV: 64214400-3 - Inchiriere de linii terestre de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP: 1500 leiPer de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor)Forma constituire GP: a) virament bancar in contul autoritatii contractante (RO59RZBR0000060014652248-RAIFFEISEN BANK Tg. Jiu)sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Original instrument garantare participare procedura depus la sediu achizitor, cladire Directia Achizitii, et.1, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;b) ordin plata confirmat banca, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelortermen limita depunere oferte;IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant ca nefondata, autoritate contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1 din OUG34/2006.Echivalenta leu/valuta se va face cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor, la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 5% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestatorul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din valoare contract. Achizitor alimenteaza cont din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitor instiinteaza prestator despre varsamintele efectuate. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu aviz scris de la achizitor, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a achizitorului, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 2, 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1, 180 si 181 OUG 34/2006;calitate participant procedura; participare cu oferta independenta; incadrare IMM. Completare formulare 9, 17, 14, 15, 16.1) daca uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare si anexa mentionare succint mod concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertantului. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in copie legalizata/copie lizibila ?conform original?, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatie atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.In etapa evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, AC isi rezerva drept solicitare ofertant clasat pe primul loc, prezentare pt. conformitate Certificat constator emis ONRC in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Delaratie privind situatie economico-financiara; Fisa informatii generalePrezentarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani, care sa fie de valoare egala cu cel putin valoarea estimata.Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade prestare, beneficiari, confirmate de autoritati contractante sau clienti privati prin prezentarecertificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.Nota: in cazul clientilor privati atunci cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o certificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor printr-o declaratie.Cerinta minima: ofertantul va prezenta document/certificat constatator, copie contract sau parti relevante din acesta care confirma prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata., Informatii privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut deofertant, pentru prestarea serviciilor.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind personalul angajat., Informatii privind subcontractantiiSe va completa 13, anexat, continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii trebuie sa fie operatori economici eligibili. Documente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificare sistem calitate ofertant.Prezentare in copie a certificatului decalitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul declaratiei, se va completa anexa 1 la formularul 5.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer