Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de INTERNET?


Detaliu pentru invitatia numarul 319992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 319992/07.02.2012
Denumire contract: ?Servicii de INTERNET?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, Romania, cod postal: 300238, telefon: +40 256246631, fax: +40 256246601, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de INTERNET?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de INTERNET? la sediul D.R.D.P. Timisoara precum si la subunitatile acesteia.
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o soc.bancara/soc.asigurari, in cuantum de 1.560 lei.GP emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in lb romana.GP trebuie sa fie irevocabila.GP poate fi constituita: prin virament bancar in contul DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001;prin scrisoare de GP in original, cfm Formular nr.14A sau 14B.In cazul unei GP emisa de catre o soc. asig. se va prezenta dovada platii integrale a politei de asig.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine/returna sume din GP in conditiile art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Ofertantii tip IMM beneficiaza de 50% reducere.GP va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de GP in cuantumul, forma si per. valab. solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de desch. a ofertelor. Per. de valab.a GP: 90 zile incep. cu termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. 15A/15B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare. De asemenea, vor fi demarate negocierile cu urmatorul clasat in cadrul procedurii de atribuire. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Tb.sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciDocumentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. A , ,Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare".Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, responsabile cu atribuirea contractului: Director Regional - Ing. Sorin Lucaci, Director Economic - Ec. Daniela Sulek, Sef Departament Achizitii si Pregatire Lucrari - Ec. Romana Cacoveanu.Cerinta 2 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. B , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Cerinta 3 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta 4 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele comptente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale"Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnat si stampilat emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati prestarea de servicii solicitate prin prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertei.Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat sa presteze servicii de internet. In acest sens va prezenta copii ale autorizarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2011, 2010, 2009) trebuie sa fie in valoare de minim 156.000 Lei., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat integral si in bune conditii cel putin 1 contract de servicii similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 23.400 Lei fara TVA;Cerinta 2 - Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica;Cerinta 3-Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si orice alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atrib se descarca de la?Docum si clarificari?din prezenta sau de pe site-ul autorit. contr. http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer