Achizitie publica - ?Servicii de internet pentru S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt?
Detaliu pentru invitatia numarul 330014
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330014/20.06.2012
Denumire contract: ?Servicii de internet pentru S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, , Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud. Neamt, Romania, cod postal: 610125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de internet pentru S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea accesului la internet cu o latime de banda minim garantata de 60 Mbps si o disponibilitate lunara a serviciilor de minim 99, 5%, pentru o retea de 250 de calculatoare de la Sediul Sucursalei Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt.Cantitatea estimata a serviciilor pentru fiecare din cele 4 contracte subsecvente: minim un abonament - maxim 12 abonamente.
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 984 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.119, 68 lei (1.059, 84 lei IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor.Constituire: ?depunere in numerar la casieriaautoritatii contractante S.C. HIDROELECTRICA S.A. Sucursala ?Bistrita? Piatra Neamt, Lt. Draghiescu, Nr.13, jud. Neamt?prin virament bancar, in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala ?Bistrita?-Piatra Neamt, Lt. Draghiescu, Nr.13, jud. Neamt deschis la BRD - GSGSucursala Neamt sub nr RO 40 BRDE 280 SV 0236 427 2800. Se va prezenta dovada pla?ii (in original), cu viza bancii.?instrument de garantare, emis in favoarea autoritatii contractante de catre o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90 alin.1 din H.G. 925/2006, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?In cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv se va re?ine suma de 1.059, 84 lei.Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% IMM) din val.fara TVA a contractului subsecvent.Constituire: ?In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare (maxim 5.000, 00 lei) se accepta constiuirea garantiei de buna executie prin depunerea la casierie a sumei in numerar.?Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 al.(1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de prestare a serviciilor, urmand a se prelungi in mod corespunzator cu durata aferenta, in cazul unei decalari a termenului de prestare. Se va prezenta in original si va deveni anexa la contractRestituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu art.92 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.33.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 5Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante: -Constantin Romica GRIGORIU - Director-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte- Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Claudiu DUCA - ?ef STIC5.Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta?, Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr.6 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.2. Certificatul-Tip emis de ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), respectiv autorizarea prestatorului privind furnizarea de retele si servicii de comunicatii electronice, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta nr.111/2011 privind comunicatiile electronice, aprobata, cu modificari si completari.Ofertantii vor prezenta Certificatul-Tip emis de ANCOM, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Sevacompleta Formularul nr.7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratieprivindprincipalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (raporta?i la data limita de depunere a ofertelor).Se va completa Formularul nr. 8Nota: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)., Se va completa Formularul nr. 8Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Lista va cuprinde minim o prestare similara cu obiectul contractului, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta minim o recomandare/ document constatator emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar care sa confirme prestarea similara prezentata in declaratie.Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., 2.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract., Lista se va intocmi conform fomularului nr. 9In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare, conform formularului nr. 10La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 3.Informatii privind asocierea(daca este cazul)Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei candidaturi comune.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului., Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii candidaturilor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.11), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru candidatura/oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie. Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii pentru activitatea de interes a achizi?iei, conform SR EN ISO 9001/2008Modalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se va prezenta in acest sens o copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Modalitatea de indeplinire: Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se va prezenta in acest sens o copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 16:20