Achizitie publica - Servicii de internet si televiziune prin cablu
Detaliu pentru invitatia numarul 356540
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356540/16.12.2013
Denumire contract: Servicii de internet si televiziune prin cablu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A.I. Cuza, nr. 5, Targu Jiu, jud. Gorj,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., str. A.I. Cuza, nr. 5, Targu Jiu, jud. Gorj, registratura parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de internet si televiziune prin cablu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: asigurare servicii de internet si televiziune
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 350 lei. Se va completa formularul 3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, si prezentarea copiei chitantei, pana pana cel tarziu la data deschideri ofertelor;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 5% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza prestatorul de varsamintele efectuate. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizulscris al achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a achizitorului, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.GBEx se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor contractuale.In cazul IMM - urilor, GBEx este 2, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 180 si 181 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 15, art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 17 ; calitatea de participant la procedura - se va completa formularul 9; participare cu oferta independenta - se va completa formularul 16; incadrare IMM - se va completa formularul 19; declaratie conform art. 69^2 din OUG 34/2006, privind datele de identificare ale ofertantului - se va completa formularul 18.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dan Laurentiu CIUREL - Director General Executiv2. Maria SCURTU - Director Divizie Financiara3 Grigorie DADALAU - Director Achizitii4. Laura Elena MANEA - Sef Departament Juridic5. Silvica BOIANGIU - Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii6. Georgeta SANDU - Serv. Achizitii Lucrari si Servicii1) daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 (4) HGR 925/2006, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare si anexa mentionand succint modul concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatii contractanta, in termen care nu trebuie sa fie mai mic de 3 zilelucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim. ofertantului.3)- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006atrage excluderea ofertamtului din procedura . Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatia de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.In etapa de evaluare oferte si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pt. conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Delaratie privind situatie economico-financiara;Fisa informatii generale.Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 17.820 lei.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva.Daca ofertantul demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi sustinerea, prinprezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare careconfirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate, conform art.11^1 HG 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prevederile art. 69^1, 180 si 181lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Se va completa formularul 13, anexat, continand Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Prezentarea listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioada si locul prestarii serv, modul de indeplinire aobligatiilor contractuale, beneficiari, etc.Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani cel putin a unui contract, maxim 3 contracte de servicii similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, a caror valoare cumulata este cel putin 17.820 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantuluipoate fi sustinuta de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cusustinerea altei persoane, are obligatia dovedirii sustineri, de regula prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei sustinatoare care confirmapunerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta dovada ca ofertantul detine minim 3 specialisti cu competente in administrarea conexiunilor de internet si minim 3 specialisticu competente in administrarea serviciilor de televiziune, servicii care fac obiectul prezentei proceduri.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere ladispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006., Informatii privind dotarea tehnica cu mijloace, instalatii, echipamente tehnice, etc.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere care sa contina informatii privind posibilitatea asigurarii mijloacelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinerea altei persoana, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prin prezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punere la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 15:32