Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intocmire a hartilor de risc natural la nivelul teritoriului judetului Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 305645
Autoritate contractanta
JUDETUL SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406223
Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
Telefon: 0269-217733-127 sau 130
Fax: 0269-218159
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intocmire a hartilor de risc natural la nivelul teritoriului judetului Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intocmire a hartilor de risc natural la nivelul teritoriului judetului Sibiu
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.07.2011 10:50
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Sibiu, jud.Sibiu, str G-ral Magheru nr. 14, jud Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Sibiu, jud.Sibiu, str G-ral Magheru nr. 14, jud Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 483, 870 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligibil;Decl.neîncad.art.181 certificate de atestare fiscala emis de A.F.P.L.;certificate fiscale plata oblig.catre bugetul local;Certif.înreg;Certif.const. emis de O.R.C;Fisainfo.generale;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 900.000 lei; lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;prezentarea unui contract similar finalizat sau prezentarea de documente care sa certifice finaliz. prestarii serviciilor în ultimii 3 ani a carui valoare sa fie de minim 250.000 lei fara TVA, împreuna cu recomandarea, in original;Informatii personalul: doi topografi;un geolog;un informatician;un inginer specialist în domeniul constructii civile, industriale si agricole;un inginer specialist în domeniul drumuri si poduri;un inginer specialist în domeniul îmbunatatiri funciare sau hidrotehnic;Decl.calit.de participant la proc.;Informatii subcontractantii;Certific.de of. indepen.;Decl.respect.legisl.de securitate si sanatate in munca;Garant.particip;9.500 lei
www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer