Achizitie publica - Servicii de intocmire a Raportului privind analiza sigurantei (RAS) si analiza accidentelor pentru SNN-Sucursala FCN Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 324416
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324416/20.04.2012
Denumire contract: Servicii de intocmire a Raportului privind analiza sigurantei (RAS) si analiza accidentelor pentru SNN-Sucursala FCN Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038259, fax: +40 212031315, persoana de contact: Irina IGNAT - Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intocmire a Raportului privind analiza sigurantei (RAS) si analiza accidentelor pentru SNN-Sucursala FCN Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire raport privind analiza sigurantei si analiza accidentelor pentru SNN-sucursala FCN Pitesti
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.000 lei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a), (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.3.1-III.3.5, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 4.302 lei. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006.
Garantie de buna executie
-10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVA Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul III.2.1.b si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;¦ certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se va completa Formularul III.2.1.c.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul III.2.1.d.Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, aOfertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarii procedurii de atribuirein cadrul autoritatii contractante.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare StrategieEc. Elena Negulici ? Director EconomicComisia de evaluare: Irina Ignat, Paul Rusu, Emilia Gabrian, Gheorghe Epure, Tiberiu Ivana, Vasilica Olaru, Constantin Stefanica, Mihai Dumitrache, Dana Nastase.Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: a) pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).b) pentru persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru a fi luat in considerare documentul se va prezenta in copie, insotit de o traducere autorizata, in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie CNCAN pentru sistemul de management alcalitatii, ?Certificat de acceptare? pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare , emis de CNCAN (NSR-09, art. 4, al. 1), valabil pe intreaga durata de desfasurare a contractului., Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia, Sustinerea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este disponibila in SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 14:19