Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intocmire documentatie tehnica pentru modernizarea Parcului Catedralei, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 96776
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intocmire documentatie tehnica pentru modernizarea Parcului Catedralei, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: intocmire SF, PT, CS detalii de executie si proiect autorizatii constuctii pentru "Modernizare Parcul Catedralei"
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 05.11.2007 14:04
Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. generale;certificate fiscale-obligatii bugetele local si de stat; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare activitate profes.: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional;acord asociere (daca este cazul);3. capacitatea tehnica: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; resurse umane; inform. subcontractanti;conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer