Achizitie publica - Servicii de intocmire documentatii cadastrale si servicii de intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul D.R.D.P. Timisoara, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu modificarile si completarile ulterioare.
Detaliu pentru invitatia numarul 325578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325578/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de intocmire documentatii cadastrale si servicii de intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul D.R.D.P. Timisoara, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu modificarile si completarile ulterioare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, Romania, cod postal: 300238, telefon: +40 256246631, fax: +40 256246601, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Coriolan Baran nr. 18, Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intocmire documentatii cadastrale si servicii de intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul D.R.D.P. Timisoara, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire documentatii cadastrale si servicii de intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul D.R.D.P. Timisoara, in conformitate cu prevederile HG 834/1991 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Valoarea minima a intervalului (121.000 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (134.750 lei) reprezinta valoarea estimata globala ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o soc.bancara/soc.asigurari, in cuantum de 2.400 lei. Per. de valab.a GP: 90 zile incep. cu termenul limita de depunere a ofertelor. GP trebuie sa fie irevocabila. GP se constituie cfm.art.86 alin(1) din HG nr.925/2006(pt. virament bancar-contul DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001; pt. instrument de garantare-cfm Formular nr.15A sau 15B, in original). In cazul unei GP emisa de catre o soc. asig. se va prezenta dovada platii integrale a politei de asig. GP emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in lb romana.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine/returna sume din GP in conditiile art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Ofertantii tip IMM beneficiaza de 50% reducere.GP va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de GP in cuantumul, forma si per. valab. solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de desch. a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A., emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. 16A/16B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare. De asemenea, vor fi demarate negocierile cu urmatorul clasat in cadrul procedurii de atribuire. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Tb.sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciDocumentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta 2 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta 3 - Ofertantul va prezenta Formularul A - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Cerinta 4 - Ofertantul va prezenta Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare".Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Sorin Lucaci, Director Economic - Ec. Daniela Sulek, Director Adjunct IPFE ? Ing. Carmen Gheorghita, Sef Departament Achizitii si Pregatire Lucrari - Ec. Romana Cacoveanu, Sef Serviciu Juridic - C.J. Viviana Floca, Sef Serviciu Achizitii - Ing. Cosmina IonNota: Se va prezenta Formularul B ? Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice);Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezentata in original/copii legalizate/copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 - Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale"Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnat si stampilat, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de prestare a serviciilor solicitate prin prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data depunerii ofertei.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata.Cerinta 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANCPI. In acest sens va prezenta certificatul de autorizare ANCPI in domeniul cadastrului, al geodezie, al cartografiei clasa I (conform Ordinului nr. 107/2010).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie in valoare de minim 242.000 Lei., Cerinta nr. 1- continuare, Informatii suplimentare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Cerinta nr. 1 "Experienta similara": Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 "Experienta similara": Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in bune conditii, in ultimii 3 ani, cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 36.300 Lei fara TVA., Cerinta nr. 2 "Utilaje": Ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate, inchiriat sau leasing) de urmatoarele echipamente: statie topografica totala ? 5buc.; aparatura GPS (dubla frecventa-RTK) ? 5 buc.; mijloace de transport ? 5 buc.; licente programe specifice;tel./fax ? 1 buc., Cerinta nr. 3 "Personal": Ofertantul va face dovada ca dispune de 8 persoane autorizate ANCPI/OCPI - categoria de autorizare D, A, B, dintre care minim 2 (doua) persoane autorizate categoria D.Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului, Informatii suplimentare, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
66.67
Descriere: Punctaj financiar
Punctaj tehnic
100
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. de atribuire se descarca de la?Documentatie si clarificari? din invitatia de participare din SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 18:09