Achizitie publica - Servicii de intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA ? D.R.D.P. Bucuresti, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului
Detaliu pentru invitatia numarul 334254
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334254/24.08.2012
Denumire contract: Servicii de intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazisi Drumuri Nationale din Romania SA ? D.R.D.P. Bucuresti, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, cu completarile ulterioare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, registratura, etaj 1, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, Departament Achizitii, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazisi Drumuri Nationale din Romania SA ? D.R.D.P. Bucuresti, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, cu completarile ulterioare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazisi Drumuri Nationale din Romania SA ? D.R.D.P. Bucuresti, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, cu completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de: Lot 1=1.300 Lei; Lot 2=900 Lei; Lot 3= 1.250 Lei; Lot 4=950 Lei; Lot 5=850 Lei; Lot 6= 550 Lei; Lot 7=200 Lei; Lot 8=400 Lei; Lot 9=450 Lei; Lot 10=150 Lei.Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004. Autoritatea contractanta va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de: Lot 1=650 Lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de: Lot 1=130.000 Lei; Lot 2=90.000 Lei; Lot 3=125.000 Lei; Lot 4=95.000 Lei; Lot 5=85.000 Lei; Lot 6=55.000 Lei; Lot 7=20.000 Lei; Lot 8=40.000 Lei; Lot 9=45.000 Lei ; Lot 10=15.000 Lei.Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin prezentarea bilanturilor contabile sau in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(;2009-1Euro=4, 2373lei;2010?1Euro=4, 2099lei;2011?1Euro =4, 2379lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealizain conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 prinsustinere acordata de catre o alta persoana, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Note 1): In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 11 si Formularul nr. 12.2): In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Note 1: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului; 2: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 13., Cerinta 1 - Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care 1 contract de servicii similare a carui valoare sa fie de minim: Lot 1=48.750 Lei; Lot 2=33.750 Lei; Lot 3=46.875 Lei ; Lot 4=35.625 Lei; Lot 5=31.875 Lei; Lot 6=20.625 Lei; Lot 7=7.500 Lei; Lot 8=15.000 Lei; Lot 9=16.875 Lei; Lot 10=5.625 Lei. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de membru asociat in cadrul unei asocieri, ofertantul va prezenta contractul de servicii al asocierii;procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor incheiat cu beneficiarul final si Certificat privind experienta emis de beneficiarul final catre asociere prin lider. In mod similar, ofertantul care a indeplinit calitatea de subcontractant. Dovada similitudinii serviciilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei de experienta similara revine operatorului economic. Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta 2 - dovada ca detine personal specializat in indeplinirea contractului .Personalul minim necesar pentru indeplinirea contractului: -1 persoana autorizata ANCPI, care sa detina categoria de autorizare D ? Legea nr. 7/1996 cu modificarile si completarile ulterioare;
-1 evaluator ANEVAR ? HG nr. 107/2008;
-1 angajat/colaborator/subcontractant cu studii juridice, se vor prezenta: a) copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor de studii si atestatelor profesionale/autorizatiilor detinute, valabile la data deschiderii ofertelor;b) CV-urile persoanelor declarate pentru indeplinirea contractului., Cerinta 3 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: -1 statie totala-1 GPS cu dubla frecventa- 1 mijloace de transport- 1 computer- 1 telefon/fax- licente programe specifice, Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conf. cu preved. art.190 din OUG 34/2006;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si profes.invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 ex.originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajam.ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplin. contract.in cauza, in conditiile si in termenele acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro si pe www.drdpb.ro/Achizitii publice/2012/ proceduri in derulare/servicii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 10:17