Achizitie publica - Servicii de intocmire expertize tehnice, relevee, documentatii pentru urmarire curenta si servicii de proiectare remobilare amfiteatre: E28, A1MV, A1, A2
Detaliu pentru invitatia numarul 346765
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346765/15.05.2013
Denumire contract: Servicii de intocmire expertize tehnice, relevee, documentatii pentru urmarire curenta si servicii de proiectare remobilare amfiteatre: E28, A1MV, A1, A2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232407575, Fax: +4 0232407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intocmire expertize tehnice, relevee, documentatii pentru urmarire curenta si servicii de proiectare remobilare amfiteatre: E28, A1MV, A1, A2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire expertize tehnice, relevee, documentatii pentru urmarire curenta si servicii de proiectare remobilare amfiteatre: E28, A1MV, A1, A2
II.1.6) CPV: 71251000-2 - Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 324.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:656lei ; Lot 2:530 lei;Lot 3:309 lei ; Lot 4:400lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatieide participare.1. Scrisoare de garantie bancaraIn cazul scrisorii de garantie bancara ? se precizeaza completarea acesteia conform formularului, fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acesteia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordinul de plata (vizat de banca)- se va posta in SEAPsi se va plati inCont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala? se va posta in SEAPsi se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 5 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010 Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitatea conformart. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B-Formularul se solicita atat ofertantului cat si de tert sustinatorului, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularH - Formularul se solicita atat ofertantului, subcontractantuluicat si tertsustinatorului, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaDirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUPresedinte comisie de evaluare ? Prof. univ. dr. Paul BOISTEANUMembri comisie evaluare ?Ing. Adrian Doru NEAGU;Ing. Constantin GALEA; Ec. Iulia BOGHIU;Ing. Carmen MASLINExpert tehnic LOT 1; LOT 2; LOT 3 siLOT 4 -Ing.Romeu LUPUCertificate fiscaleprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoane juridice/fizice romaneCertificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine Cerinta obligatorie: Certificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzatorobiectului supus procedurii de achizitie.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anii 2011 si2012vizat si inregistrat de organele competentesi/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si oricealte documente legale edificatoare prin carecandidatul/ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara.Operatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati pentru anul 2012 prin orice document, la libera alegere., Pentru toate loturile: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara-Fisa de informatii generale (formular F) va cuprinde datele de identificare a operatorului economic siinformatii cu privire la cifra medie de afaceri peultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pentru care se depune oferta.Operatorii economici vor demonstra in deplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati pentru anul 2012 prin orice document, la libera alegere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru toate loturile: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;, Pentru LOT 1: - Atestat pentru Laboratoragrementat pentru analize geo-tehnice
- Atestat pentru Laborator agrementat pentru materiale de constructii
Acte normative: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare;
HG 272/1994 pt. aprobarea Regulamentului privind controlul de stat al calitatii in constructii;Organisme care impun obligativitatea prezentarii de atestate: Inspectoratul de Stat in Constructii, Pentru toate loturile: Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a calitatii
Pentru personalul tehnic inclusin oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplomele/certificatele de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documentele care sa confirme experienta profesionala indicata.Cerinte minime pentru LOT 1; LOT 2 si LOT 4: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de specialitate, astfel:
LOT 1: - Expert tehnic A1- Ing. Structurist ?min. 5 ani vechime
- Arhitect ? min. 5 ani vechime- Ing. Topo
- Ing. Geotehnician
LOT 2: - Arhitectmin. 5 ani vechime;
- Structurist min. 5 ani vechime ;
- Ing. Instala?ii electrice min. 5 ani vechime;
- Ing. Instala?ii termice min. 5 ani vechime;
- Ing. Instala?ii sanitare min. 5 ani vechime
LOT 4: Arhitect ? min. 5 ani vechime, Fisa privind experienta similaraPENTRU TOATE LOTURILE Experienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de prestari servicii similare, in ultimii 3 ani.Contractele pentru serviciile prezentate la experienta similara trebuie sa se regaseasca si in lista principalelor presta?ii., Lista principalelor prestatii din ultimii 3 aniPENTRU TOATE LOTURILE Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 17:01