Achizitie publica - servicii de intretinere , reparatii si furnizare piese pentru autovehicule Dacia Duster
Detaliu pentru invitatia numarul 356317
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356317/04.12.2013
Denumire contract: servicii de intretinere , reparatiisi furnizare piese pentru autovehicule Dacia Duster
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA-DIRECTIA SILVICA SUCEAVA Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA-DIRECTIA SILVICA SUCEAVA Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere , reparatiisi furnizare piese pentru autovehicule Dacia Duster
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere , reparatiisi furnizare piese pentru autovehicule Dacia Duster aflate in perioada de garantie si in post garantie
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?.In cazul in care se opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul (cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400).Indiferent de modalitatea de constituire a GP, aceasta se va depunela sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este 4269 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii , instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul DS Suceava( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DS.Suceava, ing. Stasiuc Iulian ? Sef birou mecanizare. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie - Directia Economica si Finante Publice LocaleSe va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .NOTA : In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Informatii privind asocierea Cerinta nr.1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a derula contractul. Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului unde se va regasi codul CAEN corespondent obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba autorizarea necesara derularii contractului de atribuit. Se vor atasa documentele emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic (in original /copie legalizata /copie lizibila conform cu originalul) insotite de traducerea lor certificata in limba romana. Informatiile furnizate trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in oferta: autorizatie RAR cel putin pentru clasa I , a IIa IV-a pentru efectuarea reparatiilor pentru autovehiculelece fac obiectul contractului, respectiv prestare de servicii de reparatii autovehicule, conform Ordinului nr.2135/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 3Autorizatie RAR pentru efectuarea de inspectii tehnice pentru vehicule din clasa a II-a, conform Reglementarii privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica - RNTR 1, aprobata prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2133 /2005
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Experienta similaraOperatorul economic trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 213000, 00 lei, exclusiv TVA, Cerinta 2.Ofertantul va face dovada ca dispune de personaltehnic calificat pentru reviziile si reparatiile la autovehiculele care fac obiectul prezentei proceduri.Se va completa si depune: a)Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?b)Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistii angajati cu contract.c)Copii dupa diplome de absolvire, cursuri de specializare, etc., care sa certifice pregatirea profesionala necesara (a personalului declarat) pentru prestarea serviciilor solicitatec)Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinireacontractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluareaofertei., Cerinta 3.Service autoSe solicita obligatoriu ca ofertantul sa detina un service situat in Municipiul Suceava sau la o distanta accesibila mijloacelor de transport in comun ale municipiului Suceava ., Cerinta 4.Utilaje-dotari : Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/ contract de inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Utilaje necesare: - standuri/aparate pentru verificare computerizata a geometriei rotilor;
- elevatoare adaptate pentru tipul de autovehicule care fac obiectul prezentei proceduri;
-cricuri de canal adaptate pentru tipul de autovehicule care fac obiectul prezentei proceduri- stand de verificare sistem de franare;
- sistem de testare a injectoarelor;
- tester diagnoza auto cu soft specializat adaptate pentru tipul de autovehicule care fac obiectul prezentei proceduri ;
-stand centrat caroserii cu senzori de masurare a dimensiunilor si a fortei de tragere-cal redresat caroserii-prese cu dispozitive de indrepatat-aparat de indrepatat tabla prin punctare-sudura prin punctare, sudura in argon, sudura oxiacetilenica- 2 autovehicule de schimb de capacitate echivalenta cu tipul de autovehicule care fac obiectul prezentei proceduri-autoutilitara cu platforma sau remorca trailer pentru interventie ( in caz de accident sau defectiune ) care sa fie la disponibila24 ore din 24 ;
-statie ITP- alte instalatii, echipamente tehnice si scule; Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in oferta cerificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 15:15