Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?SERVICII DE INTRETINERE SI REVIZII GENERALE ? ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .??


Detaliu pentru invitatia numarul 331787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 331787/16.07.2012
Denumire contract: ?SERVICII DE INTRETINERESI REVIZII GENERALE ? ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091224, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DE INTRETINERESI REVIZII GENERALE ? ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de intretinere, revizii tehnice lunare, reparatii, inclusiv interventiile accidentale, si revizii generale anuale pentru ascensoarele aferente Imobilelor SAIFIpe o perioada de 12 luni, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.430lei pentru LOT A si 470 lei pentru LOT B-cf. art. 431 al2.lit a /O.U.G.34/2006(pt. IMM-uri ? reducere 50% din val.)Per. de valab. a gar. pt partic. ? 90 zile de la term. limita de prim. a of.Forma de constit a gar de partic care va fi acceptata: Gar de partic se poate constit prin virament bancar sau orice instrum de gar emis in cond legii, de o soc bancara sau de o soc de asig care se prez in orig, in cuantum si pt per prev in doc de atrib.Precizari: 1)In caz in care gar de partic se constit prin Scrisoare de Gar Bancara, ac se prez in orig, in cuantum si pt per prev in doc de atrib. Se prezForm 19A pt LOT A si resp Form 19B pt LOT B.2) Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar, in Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 deschis la BCR Sucursala Unirea, cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca emitenta pana la momentul deschiderii ofertelor.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 1.718 lei pentru LOT A si 238 lei pentru LOT B. (conform art. 431 alin2.lit a /O.U.G.34/2006).In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec a ct va fi de 5% ( 2, 5 % pt. IMM-uri) din val ac, fara TVA.Gar de buna exec a ct se va const cf. art.90 al.(1) sau al(3*)din HG 925/2006: (1) Prin orice instrum de gar emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, in term de 5 zile de la semn ct.(3*) Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive din sumele dator pt facturi partiale cf HG 1045/2011 ( priv modif. art.90 alin (3) din HG 925/2006. In ac caz contractantul are obl de a deschide la unitatea Trezoreriei Stat din cadr organ fisc comp in admin ac, un cont de disponibil distinct la dispoz aut ct. Suma initiala care se dep de catre contractant in cont astfel desch nu treb sa fie mai mica de 0, 5 % din pret ct. Pe parcurs indepl ct, aut ct urmeaza sa alimenteze ac cont prin retin succes din sum dator si cuven contractantului pana la concurenta sum stab drept gar de buna exec in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular1.Documente de confirmare : Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 2Declaratie privind calitateade participant la procedura.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 2.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta( tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Modalitatea de indeplinireCompletare Formular3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 4.Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: D-nul Ion Boblea - Director Sucursala, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop ? Director Economic, D-na Virginia Mihailovici- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? sef Serviciu Achizitii, Dl.Liviu Chirila ? sef sectie prestari servicii intretinere.b. Se solicita a seprezenta ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConf. Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 5.Cerinta nr.6Autorizatii profesionale detinute de operatorul economic.Se vor prezenta: a)Autorizatie pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice ascensoare emisa de ISCIR pentru operator;b)Autorizatie pentru verificarea tehnica a ascensoarelor (R.V.T.A.) emisa de ISCIR;c)Autorizatie de operator autorizat de catre ISCIR pentru supravegherea si verificarea tehnica-R.S.V.T.I.Modalitatea de indeplinireSe prezinta copii dupa respectivele autorizatii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Modalitatea de indeplinire-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf gen. Form 6. -se specifmed cifr de afac glob pe ult 3 ani, pt care ex exerc fin inch.Pt a fi cons calificat ofertantul treb sa indepl urm cerinta: Media cifr de afac glob pe ult 3 ani sa fie min390.000 lei resp 343.000 lei pt LOT A si47.000 lei pt LOT B.*Pt convers in Ron, daca sit fin sunt intocm in alta mon, se va lua in consid curs med anual lei/val comun de BNRi/ BCE pt anul resp.Doc e confirmare : Bilant cont inreg la org comp, pt confirm cifr de afac pt fiec an.Note: a. Cap ec si fin a op econ poate fi sust si de o alta pers, indif de natura rel jurid exist intre op ec si pers resp.b. Op ec care benef de sust sit ec si fin treb sa doved ac, de reg, prin prez unui angaj ferm, inch in forma autent, semn de catre pers care il sust. Pt sust niv min al indicator cifra de afac, angaj ferm prez treb sa gar ca in caz in care contractantul intampina dific pe parcurs derul ct, pers sust se obl sa asig indepl compl si reglem a obl contr prin implic sa dir.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire- CompletareFormular 7+anexa, Fisa de exp simil ? Form.8 Se sol prez a max2(doua)ct de prest serv simil (intret ascens si revizii tehn gen), inch in ultimii 3 ani a car val cumul sa fie demin 193.000 lei- resp 170.000 lei pt lot A si 23.000 pt lot B-Se sol copia ct sau a partilor din ct care cont inf relev.Note: a) Cap tehn a op ec poate fi sust si de o alta pers, indif de nat rel jurid exist intre op ec si pers resp.b)Op ec care benef de sust tehn treb sa doved ac, de reg, prin prez unui angaj ferm, inch in forma aut, prin care confirma ca va pune la disp ofertant res tehn invoc. Pt sust cer min ref la exp simil angaj ferm prez treb sa garant ca in caz in care contractantul intampina dific pe parcurs derul ct, pers sustin se obl sa asig indepl completa si reglem a obl ct prin implic sa dir., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Completare Formular 9, Declaratie privindpersonalul de conducere, personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.Se solicita CV-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, atestate si autorizatii profesionale in cauza, acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat.- CompletareFormularul 10- Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, copii ale atestatelor si autorizatiilor profesionale acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat., Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului. Se va prezenta Formularul 11, Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a)Se va prezenta Acord de asociere - completare Formular 12.In cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti. Se vor completa formularele 13 ? 16., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.- Completare Formular 17 Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru serviciile solicitate.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, pentru servicii de intretinere si revizii tehnice ascensoare, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Se va prezenta copie dupa respectivul certificat., Se solicita dovada certificarii sistemului de management al mediului, confrom standardului ISO 14001:2004 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Se va prezenta copie dupa respectivul certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, online, in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer