Achizitie publica - Servicii de intretinere a iluminatului public
Detaliu pentru invitatia numarul 331201
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331201/06.07.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere ailuminatului public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: 0263 216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: MIRELA VIRLAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, STR LIVIU REBREANU NR. 2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere ailuminatului public
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparare sistem de iluminat public din municipiul BISTRITAsi cele 6 localitati componente: Ghinda, Unirea, Slatinita, Sigmir, Viisoara si Sarata
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 016.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: 1500.00 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8);Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Cod fiscal AC: 25503261;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO18TREZ1015006XXX006082 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare va prevedea anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati AC o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv 762.00 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea-Formular: Anexa nr 2;
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006-Formular: Anexa nr 3;
- Certificat de participare cu oferta independenta-Formular: Anexa nr 10;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan, Director general, Sarmasan Dan ? Director Executiv adjunct economic, Virlan Mirela -presedintele comisiei de evaluare , Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Dobran Gabriel? membru comisie de evaluare, Ciupe Emilia ? membru comisie de evaluare, Titan Vasile? membru de rezerva comisie de evaluare-Formular: Anexa nr 9- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular: Anexa nr 11;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi aresediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/ fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sarezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h) administratorul/imputernicitul operatorului economic;Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Ofertantul va depune atestat A.N.R.E.de tip C2A sau C2B.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Informatii privind experienta similara- indeplinirea in ultimii 3 ani a minimun contract de servicii similare pentru o autoritate contractanta sau client privat dintr-o localitate cu minim 70.000 locuitori.Se va completa: Formular Anexa nr.12: Experienta similara;Formular Anexa nr.13: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniSe va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme cele solicitate., . Informatii privind personalul tehnic de specialitate implicat in prestarea serviciului.Completare - Formular Anexa nr. 14Prestatorul trebuie sa dispuna de personal autorizat pentru servicii/lucrari de instalatii electrice specifice scopului contractului - Lista cu personalul autorizat pentru indeplinireacontractului., Completare - Formular Anexa nr. 15 -Lista cu utilajele necesare desfasurarii activitatii.Prestatorul trebuie sa dispuna de minim doua utilaje specifice pentru efectuarea operatiunilor de intretinere si reparare, de tip platforma ridicatoare cu brate (tip PRB). De asemenea, ofertantul va face dovada ca poate dispune de autoscara, autotelescop, etc., in caz de necesitate.Se vor depune obligatoriu, in xerocopie, cartile de identitate a masinilor si certificatele de inmatriculare a masinilor, pentru cele aflate in proprietatea ofertantului.De asemenea, se vor depune: contract (-e) de inchiriere sau de leasing pentru cele inchiriate sau in leasing SAU un angajament de punere la dispozitia ofertantului a acestor masini pentru realizarea obiectului contractului, in situatia in care acesta va fi declarat castigator.Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere ca va dispune de alte utilaje necesare (autoscara, autotelescop, etc.) in cazul in care prestarea o va impune. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii: Prezentare Certificat ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA PE SEAP ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 07:58