Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere a ascensoarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 321146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 321146/01.03.2012
Denumire contract: servicii de intretinere a ascensoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefan cel Mare nr1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +04 0212016310, fax: +04 03172300, persoana de contact: Ioana Prica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr 1A, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere a ascensoarelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor presta servicii de reparare si intretinere a ascensorului de la sediul achizitorului pe o perioada de 48 de luni conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare este 490 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
garantie de buna executie este in cuantum de 10%( 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 14).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in art. 180 -Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R, in original, copie legalizata sau copie certificata.2.Neincadrarea in art. 181 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular 4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificat de taxe si impozite locale, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor de plata exigibile la luna noiembrie 2011. Ambele certificate se vor depune in, copie legalizata sau copie lizibila certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Participare cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5);4.Evitarea conflictului de interese- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular 18). 1. Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic-Certificat constatator emis de ONRC, in original, in copie legalizata sauin copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;2.Autorizatii specifice- Autorizatie ISCIR in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Verific. inf. ec. si inf gen. op ec.-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente si Formular 6 completat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara-Formular 7 si copie contract si parti relevante pt contr.serv.similare prestat in ultimii 3 ani, acte aditionale, recomandari, receptii, daca exista neconformitati, receptii amanate.2.Informatii ref. la studiile, pregatirea prof. si calificare pers. resp. pt indepl. contract-decl.asigurarea personalului necesar prestare serv.+cv persoane respons.indepl. contract3.Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului-formular84.Partea /partile din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o/le subcontracteze-formular 9 1.Standarde de asigurare a calitatii-ISO9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer