Achizitie publica - Servicii de intretinere a automobilelor - CEO
Detaliu pentru invitatia numarul 357161
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357161/29.01.2014
Denumire contract: Servicii de intretinere a automobilelor - CEO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 5, TG-JIU, Romania, cod postal: 210140, telefon: +40 253205415, fax: +40 253227281, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Societatii Complexul Energetic Oltenia SA, Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 5, TG-JIU, Romania, cod postal: 210140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere a automobilelor - CEO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia serviciilor derevizii tehnice periodice si intretineri a autovehiculelorin vederea mentinerii acestora in stare foarte buna de functionarein concordanta cu indicatiile constructorului precizate in manualul tehnic al fiecarui autovehicul pentru o deplasare sigura in traficul rutier.
II.1.6) CPV: 50112200-5 - Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 999 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 750 lei, cu valabilitate minim90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. GP se constituie in lei sau valuta. Echivalentul pentru valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de ... (5 zile inainte de data limita a depunerii ofertei transmisa in anuntul de participare).Modul de constituire a garantiei pentru participare este conform HG 925/2006 in vigoare, art.86, prin: 1) virament bancar sau instrument de garantare bancara emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 11.a.);2) ordin de plata sau fila CEC, cont RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248 ? Raiffeisen Bank Tg Jiu;3) depunere la casierieAchizitor a sumei in numerar, maximum 5000 RON/ziOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata la sediu achizitor, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.IMM-urile constituie GP in cuantum de 50% din valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011, prin: 1) instrument garantare emis de o societate bancara/asigurari ? Formular 11.b.;2) retineri succesive a sumelor datorate din facturi partiale. Prestatorul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct pus la dispozitia Achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitorul instiinteaza prestatorul de varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizul scris al Achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a Achizitorului.IMM constituie GBE incuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate (privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(eligibilitate), completare Formular 1 in original (inclusiv pentru tertul sustinator).2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 2 in original (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d)).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3 in original se va completadecatre ofertant/ subcontractant/ asociat/ tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Ciurel Dan Laurentiu ? Director General Executiv- Petroniu Ion ? Director Divizia Strategie Dezvoltare- Scurtu Maria ? Director Divizia Financiara- Dadalau Grigorie ? Director Directia Achizitii- Boiangiu Silvica ? Sef Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii- Manea Laura Elena? Sef Departament Juridic- Petreus Anca - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta completare Formular 4 (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in originalsau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a)Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara de rezidenta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Avize/autorizatii: Ofertantul va face dovada ca detine Autorizatie tehnica emisa de Registrul Auto Roman, valabila la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat pentru activitati mecanice, electrice, reparatii caroserie, acoperiri anticoroziv la autovehicule marca pentru care depune oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim: 75.000 lei. Conversia leu/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte (2011, 2012, 2013). Pentru IMM se va prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 37.500 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Ofertantul va face dovada prestarii de serviciisimilare in valoare cumulata de minim 37.500 lei, efectuate la nivelul a minim unul ? maxim trei contracte. Achizitorul va considera ca servicii similare orice contract ce are ca obiect revizia siintretinerea automobilelor.Dovada se va face prin prezentarea de certificatete/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar, din care sa rezulte obiectul contractului valoarea, perioada de prestare., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, insotita de documente care atesta detinerea acestora.Se va prezenta lista cu echipamentele tehnice, din care sa reiese ca ofertantul detine (in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), urmatoarele: tester electronic pentru diagnosticare defectiuni; aparate pentru verificarea instalatiei electrice; aparate pentru diagnosticarea motoarelor, verificate metrologic; aparate pentru verificarea sistemului de directie, geometrie roti, verificate metrologic; aparate pentru verificarea sistemului de franare, verificate metrologic; masina pentru tractare auto., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la personalul tehnic si de asigurarea calitatii de care dispune in vederea prestarii serviciului. Pentru personalul de executie se va prezenta diploma de mecanic auto., Cerinta nr. 4Informatiiprivind subcontractantii (daca este cazul)In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Acord de subcontractare, incheiat intre ofertant si subcontractant- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor.(1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul subcontractarii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Acordul de asociere, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Imputernicire pentru reprezentare la procedura, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr.1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 13:36