Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII
Detaliu pentru invitatia numarul 318870
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Cod de identificare fiscala: R 14056826
Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias
Telefon: 0269201020
Fax: 0269846901
Denumire invitatie: SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50330000-7 - Servicii de intretinere a echipamentului de telecomunicatii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Se achizitioneaza serviciile mai sus mentionate necesare pentru mentinerea intr ? o stare buna de functionare a retelei SIRCOSS, in cadrul careia exista mai multe moduri de comunicare si functioneaza mai multe tipuri de echipamente care ies din garantie si necesita remedieri urgente.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.12.2011 11:37
Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SNGN ROMGAZ SA ? S.I.R.C.O.S.S. Medias, Soseaua Sibiului nr. 5Puncte de contact: Cindea Claudia tel 0269/805135 fax 0269/830283
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA ? S.I.R.C.O.S.S. Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Valoare estimata: 30, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia se acceseaza direct din prezenta invitatie de participare.Garantia de participate: 600 RON.Pe total ROMGAZ SA MEDIAS se depaseste valoarea de 15.000 euro
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Timpul de raspuns pentru constatari (maxim 8 ore):
30
Descriere: Timpul de raspuns pentru constatari se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului sa constate defectiunea. Acesta nu include si perioada necesara remedierii defectiunii. Oferta in care timpul de raspuns pentru constataride la solicitare este peste durata maxima stabilita (maxim 8 ore) va fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata serviciului prestat (minim 12 luni):
20
Descriere: Perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni (sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.