Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII
Detaliu pentru invitatia numarul 345756
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345756/23.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului NR.5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805131, fax: +40 269830283, persoana de contact: Hajni CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului NR.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ?? SERVICII DE INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR DE TELECOMUNICATII?Se urmareste asigurarea de consultanta de specialitate in vederea remedierii urgentelor privind serviciile de comunicatii.
II.1.6) CPV: 50330000-7 - Servicii de intretinere a echipamentului de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 200 lei; Pentru echivalenta lei/alta valuta se va tine cont de cursul mediu lei/alta valuta comunicat de BNR in a cincea zi inainte de data depinerii ofertelor, precizata in Invitatia de participare. Perioada de valabilitate: 60 de zile, raportata la termenul limita prevazut pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul IBAN in care se poate depune garantia: RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% si se va aplica la valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b) retineri succesive: prestatorul va prezenta aut. contractante, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele prestatorului. Suma initiala care se va depune de catre contractant va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5 % din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa formularul nr. 12A (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Se va completa formularul 13A referitor la evitarea conflictului de interese. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: d-nulCorin CINDREA avand functia de Director General, d-nul Lucian BARSAN avand functia de Director Tehnic Achizitii, d-nul Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS, d-nul Sorin GHEORGHIU avand functia de Director Tehnic SIRCOSS , d-na Hajnalka CRISAN, presedinte comisie de evaluare; d-na Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, d-na Doina HEGBELI, membru comisie evaluare, d-na Aurica CATANA membru comisie evaluare, d-na Eugenia BOIERmembru comisie evaluare, d-nul Andrei POPESCU, consilier juridic. (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant); Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Se va completa formularul 13B (acest doc se prezinta de ofertant/asociat);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) care sa contina informatii reale la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma : copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul va prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleOfertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) , contul societatii si banca la care este deschis, cifra de afaceri a ofertantului. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind Angajamentul ferm ? daca este cazul Pentru indeplinirea contr. ofertantul isi demonstr. cap. tehnica si prof.a invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofert. resursele teh. si prof. invocate . In acest caz pers. care asigura sus. tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind nein. in disp. art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006.Decl privind nein. in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Informatii privind Asocierea ? daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, Informatii privind subcontractantii ?daca e cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 14:32