Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 24840
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTE
Cod de identificare fiscala: 4992963
Adresa: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-2128469
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere pentru doua copiatoare Nashua Tec 6005 si un copiator Sharp ARM 207
Stare procedura: -
Data publicarii: 10.04.2007 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante - Directia Generala de Pasapoarte, str.Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti. Telefon 021-212.84.69
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Declaratie privind eligibilitatea;2) Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;3) Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si ale bugetelor locale;4) Certificat emis în anul 2007 de catre Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie;5) Ultimul bilant contabil aferent anului 2006, vizat si înregistrat de organele competente sau minim o scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/contabil;6) Fisa de informati generale;7) Lista principalelor prestariîn ultimii 3ani;8) Standarde de asigurarea calitatii (ISO 9001 sau echivalent)
Fisier în SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, pentru Documentatia de atribuire semnata si stampilata.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer