Achizitie publica - Servicii de intretinere a iluminatului public
Detaliu pentru invitatia numarul 298993
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Cod de identificare fiscala: 2540813
Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
Telefon: 0250731016 int.130
Fax: 0250731843
Denumire invitatie: Servicii de intretinere a iluminatului public
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciul va cuprinde : Inlocuire bec, Montarea sau inlocuireabobinelor de soc;Montarea sau inlocuirea corpurilor de iluminat;Montarea carjelor pe stalp;Repararea si/sau inlocuire dulie;Urcarea si coborarea pe stalp;Refacere contacte slabe;Aprinderea si stingerea iluminatului public manual;Montarea sau inlocuireaignitere;Montarea sau inlocuireafotocelule ;Inlocuire coloana stalp;Reglare fotocelule (ceasuri);Executie mansoane ;Urcare si coborire pe stilp;Aprindere si stingere iluminat public manual, CONFORM CAIET DE SARCINI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.06.2011 15:13
Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria mun. Rm. Valcea, str.G-ral. Praporgescu, nr.14
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Rm. Valcea, str.G-ral. Praporgescu, nr.14 (sa prezinte imputernicire in vederea participarii, semnata si stampilata de catre o persoana autorizata din cadrul firmei)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 197, 069.54 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Eligib, neînc.în art.181, neînc.în prev.art. 69^1, cert.DGFP, DITL, Cert.de înreg.siCert.constat.act const.sau statutfisa de inf.gen., Bil.contabil List.princip.serv.simil.efect.in ultimii3 ani.unul sau mai multe contracte( care au avut ca obiect furnizare de produse similare achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie de minim 197000 lei fara TVA), copie cu specificatia conform cu originalul.Recomandaripentru unul din contracte, decl.priv.personalul, decl.privutilajele .
Documentatia de atribuire se afla atasata prezentei invitatii in sectiunea "Documentatia de atribuire".Se solicita garantie de participare.Cuantumul garantiei pentru participare este de 3900 lei.