Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere a mijloacelor de transport de la sediul societatii??


Detaliu pentru invitatia numarul 340291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 340291/29.11.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere a mijloacelor de transport de la sediul societatii??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere a mijloacelor de transport de la sediul societatii??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere a mijloacelor de transport de la sediul societatii??
II.1.6) CPV: 50112200-5 - Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de particip. este de: LOT 1: MIJLOACE DE TRANSPORT MARCA VOLKSWAGEN: 3.330RON. LOT2: MIJLOACE DE TRANSPORT MARCA TOYOTA: 4.070 RON.Per.de valab.a garant. pt.particip.: 60 zile de la data limita de dep. a ofertelor (tb. sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei).In cazul subcontractarii, garant.de particip. se constit. numai de ofertant. In cazul asocierii, garant.de particip. se constit. numai de liderul asocierii. Forma de constit. a garant.de particip.: Documentul care atesta constit. Garant.de particip. la procedura se va prezenta cel mai tarziu la deschid. ofertelor, in original. Garant.de particip. va fi exprimata in lei si poate fi constit. in urm. forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata(in original) vizat de banca in contul aut. contract. cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschid. ofertelor; Instrument de garant. emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. per. prevazuta in doc. de atribuire. Scrisoarea de garant.de particip. tb. sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf. cu preved. art.86 din H.G.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. garant. de particip. vor fi respinse. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, cf. preved. art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu complet. ulterioare, se va retine din garant. de particip.in raport cu val. estimata. Cuantumul care se retine din garant.de particip.in cazul dep. unei contestatii este de: 1.665 RON pt. Lotul 1 si 2.035 RON pt Lotul 2. De asemenea aut. contractanta are dreptul de a retine garant.de particip. in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per. de valab.a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constit. garant.de buna executie in per.de valalab. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contr. in per. de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in conf cu prev art 89 alin 2 in oricare dintre formele prev la art 90 alin 1 - 3 sau in functie de val de la art 90 alin 1 si alin 2 din HG nr 925/2006 Garantia trebuie sa fie irevocabila. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz AC la unitatea Trez Stat din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC conf HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in max 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Dumitru Rotar, dl. Dambean Gheorghe. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Persoane juridice/fizice romane.a) Certif. constatator, elib.de O.R.C. (sau echivalent)informatiile cuprinse in certificatul constatator tb. sa fie reale/actuale la data limita de dep.a ofertelor, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ob.de activitate. Obiectul contractului tb. sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certif.constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b) Document edificator considerat necesar pt. dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2. Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa conform Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Se va prezenta Autorizatia RAR pentru efectuarea acestor serv.conform autorizatiei tehnice cu vizele de pe verso care confirma valabilitatea autorizatiei, conform Ordinului nr.82/24.08.2000 privind autorizarea agentilor economici care presteaza servicii de reparatie, de reglare si/sau desfasoara activitati de reconstructie a vehicolelor rutiere. Autorizatia R.A.R. trebuie sa confirme faptul ca ofertantul poate executa servicii de revizie cel putin pentru tipul de mijloace de transport cuprinse in anexe si supuse procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art. 69^1 din O.U.G. 34, Personal specializat pentru efectuarea lucrarilor de revizii, conform Ord. nr. 82/24.08.2000 privind autorizarea agentilor economici care presteaza serv de reparatie, de reglare si/sau desfasoara activitati de reconstructie a vehicolelor rutiere., Experienta similara: lista principalelor prestari de servicii avand ca si obiect prestarea de serv similare in ultimii 3 ani, pt verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare., Dotarea propr.cu mijl.tehn.necesare efect.tuturor operatiilor din cadrul reviziilor la autot. prezentate in anexe, cf.Ordinului nr.82/24.08.2000 privind autorizarea ag. econom.care presteaza serv. de reparatie, de reglare si/sau desfasoara activ. de reconstructie a vehicolelor rutiere. Se va prezenta o decl. pe propria raspundere prin care ofertantul va face dov. ca are in dotarea proprie mijl.tehnice necesare efect.tuturor operatiilor din cadrul reviziilor la auto prezentate in anexe.Ofertantul, sau in cazul in care se depune oferta comuna, cel putin unul dintre asociati tb sa dispuna de minim un atelier de reparatii(punct de lucru) autorizat RAR sau un contract de colaborare cu un service pe raza mun.Medias autorizat RAR sa presteze serv. care fac obiectul achizitiei, conf.procedeelor tehnologice, a normelor de timp si cond.de calitate stab.de prod. auto, pt.auto mentionate in anexe sau suporta transp.dus-intorsal acestora de la sediul achizit. la locatia unde se executa revizia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer