Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere a spatiilor verzi.


Detaliu pentru invitatia numarul 322413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Numar invitatie: 322413/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere a spatiilor verzi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A. PITESTICod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Telefon: 0248 625050, Fax: 0248 223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Romania, cod postal: 110004, telefon: +40 248625050, fax: +40 248223540, persoana de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Craiovei 38, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere a spatiilor verzi.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de defri?are, intretinere alei, trotuare, spatii verzi, pomi.
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 6600 LEI.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minimum 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.c) Modalitatide constituire a garantiei de participare: 1. Un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.2. Ordin de plata in contul autoritatii contractante (CUI 1300 9001) - RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in original.3. Numerar la sediul autoritatii contractante din b-dul I.C. Bratianu nr. 42, Pitesti.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Mod de constituire a GBE: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In aceasta din urma situa?ie, contractantul are obliga?ia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozi?ia autorita?ii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Se va prezenta ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? (Formularul 1). Se va prezenta cazierul judiciar ?i cazierului fiscal al operatorului economic, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.Dovada indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, cat si la cel local.Se vor prezenta documente eliberate de autoritatile publice competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? (Formularul 2).Se va prezenta ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? (Formularul 3).Nota: Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi completata de ofertant sau, dupa caz, de fiecare ofertant asociat ori de fiecare subcontractant desemnat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Director General - Gheorghe MUJEA;
- Director Tehnic - Adriean NASTASE;
- Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS; Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare din care sa reiasa ca ofertantul are ca activitate autorizata desfasurarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri/acordului cadru. Certificatul constatator trebuie sa reflecte situa?ia la zi a operatorului economic la Registrul Comer?ului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privindsituatia economico-financiara-Se va prezenta situatia financiara aferenta anului 2010 sau 2011, dupa caz, (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, date informative si situatia activelor imobilizate etc), depusa la autoritatile competente.- Fisa de informatii generale- Pentru operatorii economici nerezidenti (straini), in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acestia vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei lor economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pct. 1. Se va prezenta lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract de prestari servicii similare. Pentru contractul propus se vor prezenta: - contractul propus, - recomandare din partea beneficiarului referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre prestator; -recomandarea trebuie sa fie emisa de beneficiar cu numar de inregistrare si data de emitere.- Se va prezenta ?Declaratie privind lista dotarilor tehnice? pe care le detine operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru/contractelor subsecvente. Operatorul va face dovada, prin orice documente, ca dispune de dotarea tehnica necesara, inclusiv dotarea cu un autoturism pentru transportul muncitorilor si dotarilor; se va prezenta certificatul de inmatriculare cu ITP valabila., Continuare pct. 1: Informatii referitoare la personalul de care dispune ofertantul pentru indeplinirea acordului/ contractelor subsecvente.Operatorul va dovedi urmatorul personal angajat cu contract de munca/ conventie civila/ angajament de participare: a) personal muncitor b) responsabil contract .Ofertantul va dovedi raporturile de munca ale personalului declarat cu copii dupa contractele de munca/ conventii civile inregistrate in REVISAL (ultima versiune)/ angajament de participare., Informatii privind subcontractareaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti?, semnata si stampilata de ofertant, precum si de fiecare subcontractant propus.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului de achizitie publica nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul?., Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta, in original, acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat fata de autoritatea contractanta pentru executarea integrala a contractului de achizitie publica, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, inclusiv valoric si procent din valoarea contractului.- dupa caz, imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asociatiei Standarde de asigurare a calitatii, Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data depunerii ofertei., Standarde de protectie a mediuluiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 20:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer