Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere a terenurilor si de zootehnie pentru pasunile comunale


Detaliu pentru invitatia numarul 325280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 325280/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere a terenurilor si de zootehnie pentru pasunile comunale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: Daniel Dincuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CORBENI , SAT CORBENI , NR.6 , JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere a terenurilor si de zootehnie pentru pasunile comunale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere a terenurilor si de zootehnie pentru pasunile comunale
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 902 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 - 217 lei ; Lotul 2- 591 lei ;Lotul 3 571 lei ;Lotul 4 - 412 lei ;Lotul 5 - Poienari - 453 lei ;Lotul 6 - Pluta- 200 lei ;Lotul 7 - 186 lei ;Lotul 8 - 354 lei ; Lotul 9 - 336 lei ; Lotul 10 - Pestritu- 433 lei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sectiunea FormulareIn cazul asocierii mai multor candidati/ofertanti cerintele privind eligibilitatea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Sectiunea Formulare .Se vor atasa : - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - formularanexat- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local; Persoane juridice- sa fie inregistrati in Registrul National al Exploatatiilor;
- lista cu copiile de pe cardurile exploatatiilor a membrilor asociati- sa asigure o incarcatura minima de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
- sa prezinte un program de pasunat, pentru perioada preluarii in folosinta a suprafetei solicitata.- cererea de participare conform Ordinului 541/2009. - -- act constatator de la Oficiul Registrului Comertului (act constitutiv, statut)- copie de pe certificatulde inscriere in registrul asociatilor sau fundatiilorde la Judecatoria la care a fost inregistrata asociatia/fundatia (statut , act constitutiv)- copie de pe codul fiscal si certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului comertului;
- certificat fiscal care sa ateste achitarea datoriilor catre bugetul de stat;
- certificat fiscal care sa ateste lipsa datoriilor catre bugetul local;
- declaratie pe proprie raspundere ca nu este in procedura de reorganizare sau lichidare judiciara;
- dovada privind depunerea garantiei de participare la licitatie corespunzator lotului ;
- dovada achitarii contravalorii caietului de sarcini 50 lei.Pentru persoane fizice : - sa fie inregistrati in Registrul National al Exploatatiilor- sa asigure o incarcatura minima de 0, 3 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
- sa prezinte un program de pasunat, pentru perioada preluarii in folosinta a suprafetei solicitata.- autorizatia de functionare pentru P.F. sau A.F. sau actul de identitate;
- cererea de participare conform Ordinului 541/2009- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? valabil la data depunerii ofertelor si care sa ateste neexistenta unor datorii catre bugetul local;
-certificat de atestare fiscala - valabil la data depunerii ofertelor si care sa ateste neexistenta unor datorii catre bugetul de stat;
- dovada privind depunerea garantiei de participare la licitatiepentru lotul corespunzator .- dovada achitarii contravalorii caietului de sarcini 50 lei.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente din tara respectiva.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Program de pasunat
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 06:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer