Achizitie publica - Servicii de intretinere Ascensoare 10 buc
Detaliu pentru invitatia numarul 320480
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320480/21.02.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere Ascensoare 10 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNECod fiscal: RO8296093, Adresa: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3031367, 3031222, 3031337, Fax: 3149944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, telefon: +40 213031484, fax: +40 213149944, persoana de contact: CONSTANTIN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel 021/3031337 fax 021/3149944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public de radiodifuziune)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere Ascensoare 10 buc
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere Ascensoare 10 buc
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 036.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de 8.300 lei.Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?.Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin depunere de numerar la casieria SRR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea oferteiConform art. 278¹ alin. (1) ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: 4.150, 36 lei(1% din valoarea estimata)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara conform Formularului H, sau de o societate de asigurari, conf art 90 alin 1 din HG 925/2006, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: o Declaratie privind eligibilitateaFormularul Ao Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formularul Bo Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul Co Certificat de participant la procedura cu oferta independenta Formularul Do Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formularul EPersoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Burloiu, Radu Cernea, Nicolae Sapcaliu, Florentin Stanica o Certificate (copie certificata ?conform cu originalul?) de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantulDin certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre statin luna anterioara celei in care se deschid oferteleoCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor prezentat in copie conform cu originalul, cu mentionarea obiectului de activitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate pentru intretinerea ascensoarelor din ultimii trei ani, Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea altor beneficiari pentru care au fost prestate servicii similare, Autorizare ISCIR valabila la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul SRR str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel021/3031337 fax 021/3149944
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 09:59