Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 352721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul National de Arta al Romaniei
Numar invitatie: 352721/19.08.2013
Denumire contract: servicii de intretinere ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National de Arta al RomanieiCod fiscal: 4602084, Adresa: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Telefon: 021.313.30.30, Fax: 021.312.43.27
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Romania, cod postal: 010063, telefon: +40 213133030, fax: +40 213124327, persoana de contact: Mariana Ghinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National de Arta al Romaniei, Bucuresti, Calea Victoriei nr.49-53, sector1, la sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere ascensoare - 12 ascensoare
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 2500 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: Muzeul National de Arta al Romaniei RO59TREZ7015009XXX000295 deschis la Trezoreria Sector 1. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea formulare.? Pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare si in lei sau alta valuta data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data de 08 august 2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formular 2; (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 3 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va mentiona copie conform cu originalul.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va mentiona copie conform cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.? Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular 5 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general? Roxana Theodorescu, director tehnic - Liviu Constantinescu, contabil sef - Dan Dimitriu, Birou Juridic?Alina Dima, CFPP ? Bogdan Ginghina, CFPP ? Dumitrache Adrian, Serviciul Tehnic ? Epure Miluta, Financiar ? Daniela Nita, Birou Achizitii Publice?Mariana Ghinea ? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din care sa rezulte: ?obiectul de activitate al ofertantului;?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Persoane juridice/fizice straine? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestareIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare obiectului contractuluiin ultimii 3 ani din care sa rezulte ca prestat servicii similare cu obiectul contractului. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se solicita : atestatele responsabilului (responsabililor) cu verificarea tehnica a ascensoarelor (RVTA) si responsabilului cu supravegherea lucrarilor (RSL)., Se solicita autorizatie pentru executarea lucrarilor de reparatii, revizii tehnice si intretinerea ascensoarelor pentru ofertant Se solicita : - ISO 9001 sau echivalent (managementul calitatii) - ISO 14001 sau echivalent (management de mediu)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer