Achizitie publica - Servicii de intretinere cazane si centrale termice, ascensoare si centrala telefonica
Detaliu pentru invitatia numarul 320383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320383/17.02.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere cazane si centrale termice, ascensoare si centrala telefonica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232 407575, Fax: +4 0232 407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Romania, cod postal: 700490, telefon: +40 232407575, fax: +40 232407575, persoana de contact: Iulia Boghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere cazane si centrale termice, ascensoare si centrala telefonica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere cazane si centrale termice, ascensoare si centrala telefonica
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:1958.40 lei; Lot2:576.00 lei; Lot3:672.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularGDeclaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular BDeclaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Gerard JITAREANU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Evelina PAVELMembri comisie evaluare ? Ing. Romeu Lupu; Ec. Iulia Boghiu; Ing. Carmen MaslinCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentToate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritorialapentru persoane fizice sicertificatul de inregistrare fiscala , care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia pentru persoanele fiziceOfertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilantul contabil pe anul2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Informatii privid cifra de afaceriDeclaratie privind cifra medie de afaceri (curs mediuBNR/infoeuropa pentru fiecare an in parte), peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publica;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii din ultimii 3 ani, Fisa privind experienta similaraExperienta similara concretizata prin indeplinirea unui numar de unu sau mai multecontracte de prestari servicii, similare, in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a service-ului si a calitatiiCerinta minima : Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului;, Recomandari din partea altor beneficiari/clienti de servicii similareCerinta minima: Minim o recomadare, Atestat ISCIRCerinta minima pentru LOT 1 si LOT 2, Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 16:43