Achizitie publica - Servicii de intretinere centrale termice spatii de invatamant si camine-cantine Universitatea din Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 345355
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345355/16.04.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere centrale termice spatii de invatamant si camine-cantine Universitatea din Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Ing. Virginia Tosca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, parter inferior, Directia Administrativa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere centrale termice spatii de invatamant si camine-cantine Universitatea din Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service si pregatire pentru reautorizare cazane de apa calda, de abur si recipienti stabili sub presiune
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1900lei Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 38, alin. (4), art. 87, alin. (1) si art. 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006). Conform prevederilor Legii nr. 346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii. Data la care se face echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP
Garantie de buna executie
Cuantumul 10 % din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului.Constituire: in maxim 3 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si constituie anexa la contract, sau, in cazul in care cuantumul g.b.e. este redus ca valoare, se accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a sumei in numerar (art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont la disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept g.b.e. in contract. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al A.C. care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a A.C. in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului (art. 1 HG 1045/2011).Returnarea g.b.e.se va efectua conform art. 92 (2) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri Liderul Asociatiei va face dovada constituirii g.b.e..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Completare Formularul 1.Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Completare Formularul 2.Certificat de participare cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Completare Formularul 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Rector, prof. univ. dr. Mircea Dumitru- Prorector, prof. univ. dr. Emil Barna, - Prorector, prof. univ. dr. Maria Voinea, - Director Financiar-Contabil, ec. Adrian Albu- Sef birou Achizitii, ec. Cristinel Simion Sandu- Director Adjunct Administrativ, Florinel Miulescu, - Director Adjunct Administrativ, ing. Dragos Florescu- Sef Serviciul Tehnic, ing. Virginia Tosca, - Serviciul Tehnic, RSVTI Mircea-Stefan Albertin, -Serviciul Tehnic, adm. patrimoniu Mihai Petre.Cerinta obligatorie: Completare Formularul 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Completare Formularul 5.Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente catre Bugetul de Stat in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala.Cerinta obligatorie: Prezentare document original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente catre Bugetul Local in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei.Cerinta obligatorie: Prezentare document original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de Cazier Judiciar pentru Persoane Juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Prezentare document original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de Cazier Fiscal pentru Persoane Juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Prezentare document original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul. Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Prezentare document original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine ? Document edificator care dovedeste o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta obligatorie: Prezentare orice document edificator, in traducere legalizata in limba romana, sau copie conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Autorizatii persoane juridice conform prevederilor Legii 64/2008 si Prescriptiei Tehnice colectia ISCIR PT CR4/2009, valabile la data limita de depunere a ofertelor, copii conform cu originalul.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru reparare si intretinere aparate consumatoare de combustibil cu P = 400 KW, cazane de apa calda cu P = 400 KW, cazane de abur de joasa presiune cu Q = 0, 6 t/h.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru reparare si intretinere cazane de apa calda cu P > 400 KW, cazane de abur de joasa presiune cu Q > 0, 6 t/h.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru reparare si intretinere arzatoare de combustibili gazosi si lichizi.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru reparare recipiente stabile sub presiune.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR pentru reparare si intretinere instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia ofertantul privind realizarea unei cifre medii globale de afaceri, pentru ultimii trei ani egala sau mai mare decat 194.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Experienta similara., Demonstrarea unei experiente similare rezultata din prezentarea de certificari de buna executie, continand beneficiari, valoarea, perioada si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, aferente a minim 1 maxim 2 contracte de servicii similare cu obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 97.000 lei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie privind personalul propus pentru derularea contractului, insotita de CV uri., Responsabil cu Supravegherea Lucrarilor, Responsabil Tehnic cu Sudura, Responsabil cu Verificarea Tehnica, persoane fizice atestate ISCIR, Responsabil calitate, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(DACA ESTE CAZUL)., Acord de subcontractare(DACA ESTE CAZUL)., Acord de asociere(DACA ESTE CAZUL). Documente privind implementarea Sistemului de Management al calitatii (ISO9001 sau echivalent)., Documente privind implementarea Sistemului de Management al mediului (ISO14001sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 15:25