Achizitie publica - Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai?decembrie 2012, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2013: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti, dupa cum urmeaza:
Detaliu pentru invitatia numarul 322979
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322979/29.03.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai?decembrie 2012, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2013: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti, dupa cum urmeaza:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Autoritatii Nationale a Vamilor - str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +4 0213102778, fax: +4 0213102778,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai?decembrie 2012, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2013: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti, dupa cum urmeaza:
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai?decembrie 2012, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2013: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti, dupa cum urmeaza: Sediul central A.N.V. din Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti - LOT ILaboratorul Vamal Central din Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti ? LOT II
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare lot I si lot II: 1688 lei. Cuantumul pe lot precizat in ANEXA B (LOT I: 1.559 lei; LOT II: 129 lei).Valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Va fi constituita: a) printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei, b) virament bancarin contul nr.: RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650, prin Ordin de plata confirmat de catre banca pana la deschiderea ofertelor.c) numerardepus la casieria autoritatii contractante, caz in care ofertantul va inainta o solicitare in acest sens (de Luni-Joi intre orele 13-15, Vineri intre orele 12-13).- Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 278?1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , astfel lot 1 ? 780 lei si lot 2 - nu se retineIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cumacestea sunt definite prin Legea nr. 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire: prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G.nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006- Formularul 1 din Sectiunea Formulare in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formularul 2 din Sectiunea Formulare in original;
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 3 din Sectiunea Formulare in original;
- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/asociati/subcontractanti conform prevederilor art. 69ยน din O.U.G.nr.34/2006 - Formularul 4 din Sectiunea Formulare in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Viorel Comanita ? Vicepresedinte, cf art 5 alin 1 si alin 2/HG 110/2009 si art 83 alin 2 HG 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director Directia Economica, in eventualitatea aplicarii art 6 alin 1 HG 110/2009;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5 din Sectiunea Formulare in original; Informatii privind persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta Certificat constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertei);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;Acest cerificat va fi prezentat in copie lizibila, cu mentionea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la cererea comisiei de evaluare inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire;Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.Informatii privind persoane juridice/fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul -cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilat-, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind experienta similara ? prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin: Lot I ? 77.918 lei fara TVA si/sauLot II ?6.411 lei fara TVA(valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).2.LOT I , LOT II: Declaratie privind dotarile specifice, respectiv utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.3.LOT I , LOT II: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: - Curiculum vitae;
-Fochisti si specialisti in ascensoareautorizati ISCIR cf.Ordin nr.147/2006; electricieni autorizati.(autorizatiivalabile la data limita de depunere a ofertei).4.LOT I , LOT II: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere, specializarea acestora si acordurile de subcontractare (daca este acazul). 1.LOT I , LOT II: ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului.Cei care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.2.LOT I , LOT II: ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului.Cei care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 13:50