Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai-decembrie 2013, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2014: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti dupa cum urmeaza: Sediul central A


Detaliu pentru invitatia numarul 343604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala a Vamilor
Numar invitatie: 343604/08.03.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai-decembrie 2013, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2014: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti dupa cum urmeaza: Sediul central A.N.V. din Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti - LOT I;Laboratorul Vamal Central din Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti - LOT II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3102778, Fax: +40 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +40 3102778, fax: +40 3102778, persoana de contact: Jana Burlacu consilier superior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.N.V. Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti, sala sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai-decembrie 2013, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2014: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti dupa cum urmeaza: Sediul central A.N.V. din Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti - LOT I;Laboratorul Vamal Central din Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti - LOT II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere cladire (pentru perioada mai-decembrie 2013, cu posibilitate de prelungire pentru o perioada de 4 luni in anul 2014: ianuarie-aprilie) sediul Autoritatii Nationale a Vamilor (A.N.V.) din Bucuresti, dupa cum urmeaza: Sediul central A.N.V. din Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti - LOT I;Laboratorul Vamal Central din Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti - LOT II.Valoarea aferenta prezentei proceduri la care se vor evalua, raporta ofertele este valoarea minima estimata de 83.631, 76 lei, respectiv valoarea estimata pentru anul bugetar curent perioada mai-decembrie 2013.Valoarea maxima estimata de 154.503, 73 lei pentru perioada mai ? aprilie 2014 este compusa din: valoarea estimata pentru anul bugetar curent mai - decembrie 2013 la care se adauga si valoarea posibilelor suplimentari pentru perioada ianuarie ? aprilie 2014.Optiuni: O posibila suplimentare a serviciilor conform art.6 HG 925/2006, pentru o perioada ian.-apr. 2014
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 631.76 - 154, 503.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare lot I si lot II: 1672, 64 lei.Cuantumul pe lot precizat in ANEXA B (LOTI: 1.548, 33 lei;LOTII: 124, 29 lei).Per. de valab. va fi cel putin egala cu per. de valab. a of., respectiv cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posib. prelungirii la cerere.Modul de constituire cf. prevederilor art.86 din HG nr.925/2006: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original b)OP in contul: RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650 c)numerar depus la casieria autoritatii, (Luni-Joi orele 13-15, Vineri orele 12-13).Garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii acesteia trebuie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor.Echivalenta in alta moneda se va determina la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 278"1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , astfel lot I ? 774, 17 lei si lot II ? 0 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire: prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G.nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 - completare Formular nr. 1, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare Formular nr. 2, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? completare Formular nr. 3, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare Formular nr. 4, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata; ; Persoane care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dorel Fronea - Vicepresedinte, A.N.A.F., loan Dumitru Bota - Director Directia Economica Investitii si Administrarea Serviciilor, Constanta Lupascu ? Sef Serviciu Financiar si Buget Propriu, Carmen Paduraru ? Director Directia Juridica, Alexandru Nastase ? Sef Serviciul D.A.A.S.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare Formular nr. 5, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata. Informatii privind persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara depunerii ofertelor).- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Acest certificat va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la cererea comisiei de evaluare inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire;Informatii privind persoane juridice /fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul nr. 6, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de asemenea servicii sau echivalentul acestora, a caror valoare sa fie cel putin egala cu: Lot I - 77.416 lei fara TVA si/sau Lot II - 6.214 lei fara TVA (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte)., LOT I , LOT II: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul nr. 7, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original., LOT I , LOT II: Documente privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: - Curiculum vitae pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului;
- Fochisti si specialisti in ascensoare autorizati ISCIR conform Ordin nr.147/2006;
- Electricieni autorizati ANRE - Ordinul presedintelui ANRE nr.90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.(autorizatii valabile la data limita de depunere a ofertei)., LOT I , LOT II: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, completata in conformitate cu Formularul nr. 8 , datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original. LOT I , LOT II: Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se atesta ca operatorul economic are implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001.Cei care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., LOT I , LOT II: Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente prin care se atesta ca operatorul economic are implementat un sistem de management al mediului conform ISO 14001.Cei care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer