Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL SEBES


Detaliu pentru invitatia numarul 337764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBES
Numar invitatie: 337764/19.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBESCod fiscal: R 16029704, Adresa: SEBES, jua. ALBA, str. DEPOZITELOR nr.2A, Sebes, Telefon: 0258730148, Fax: 0258730148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEBES, jua. ALBA, str. Viilor nr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148, persoana de contact: TEBAN ANDREIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEBES, jua. ALBA, str. Viilor nr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SEVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR ACHIZITIONA SERVICII DE DEZAPEZIREA DRUMURILOR DE PE RAZA MUNICIPIULUI SEBES, CU 3 UTILAJE SPECIFICE DOTATE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI .MATERIALUL ANTIDERAPANT SE APROVIZIONEAZA DE CATRE PRESTATOR.
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
IN CUANTUM DE 2800leiSe poate constitui prin : ? virament bancar in contul : RO 82 TREZ 0055006XXX 000697 Trezoreria Sebes, cod fiscal RO 16029704? printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintainoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta .Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Operatorul are obligatia de a face dovadadepunerii garantiei de participare, pana la ora deschiderii ofertelor .Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare(completare formular nr.14B)In cazul unei contestatii respinse de Consiliu autoritatea contractanta va retinecontestatoruluidin garantia de participare , in raport cuvaloarea estimata a contractului suma de 2800 lei conf. art. 278^1al(1) lit.a din OUG 34/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.5.2.Participarea la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -completare formular nr.2A3.Declaratii privind eligibilitatea . Conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006 , completare formular nr.14.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. nr. 34/2006. completare formular nr.2declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr .34/2006 ? Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman ( datorii la bugetul consolidat general ) sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Toate certificatele trebuie se vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ? comform cu originalul ? In cazul unei asocieri fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente . NOTA: operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarii sociale catre bugetul general consolidat si plata taxelor si impozitelor locale, si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica5.Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea inprevederile art 69^1 formular nr 4 A.ofertantul/candidatul, ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul conduceri autoritatii contractante , sau are actionari ori asociati personae care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gr. al IV inclusive sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractnte ( DIRECTOR SPAP MARIUS ARDELEAN, SEF BIROU FINANCIAR ? LIGIA TODOR , MUNTIU IOAN , NISTOR TRAIAN , TEBAN ANDREIA, MUNTEANU DANIEL) este exclus din procedura de atribuire . Certificat constatatoremis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in copie .Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf. gen. cu decl. cifreiafaceri globalape ultimii 3 ani ? Media cifafaglobult 3 ani min99.500 lei (fara T.V.A.)Ptr unit ec. infiinultimi 3 ani se va lua in cal.cif med afaceri incepand cu data infiinpana in prezent.Ptr.echivcursschimb mediu anual lei/euro comunicat de BNRAn/cur.val.sch.med an lei/euro: 2009-4, 2373;2010-4, 2099, 2011-4, 2379Poate fi sust si dealta per, indif de nat rel jurid existente intre ofert si per res. Cand ofer isi demon. sit. ec. si finan. inv si susti acord de catre o alta pers, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respe., inch.forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofer. resu. finan. invoc. Persoana asigura sust. finan. nu trebuie sa se afle in sit. deter.excl. proced de atribuire cf art 180, art.181, lit a), c)c^1)d)si art.69^1din OUG 34/2006 cu mod.si. compl.ulter. .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Prezentarea unui contract similar din ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, in valoare de minim: 138000 lei fara TVAPtr.echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR, An/cur.val.sch.mediu anual lei/euro: 2009-4, 2373;2010-4, 2099, 2011-4, 2379Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa contract/ procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor / recomandare din partea beneficiarului.SE ADMIT SI CONTRACTE A CAROR OBIECT DE ACTIVITATE CUPRINDE PE LANGAOBIECTUL SIMILAR CELUI CE URMEAZA A FI PRESTAT SI ALTE OBIECTE DE ACTIVITATE, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducare, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie referitoare lautilaje proprii sau inchiriate, de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de serviciiOfertantii vor face dovada detinerii (proprietate, chirie sau alte forme de punerela dispozitie) a unui nr de3 utilajespecifice dotate cu lam/ plug sisararita .Ofertantiivor face dovada ca detin o locatiepentrudepozitare material antiderapant sistationareautilajelorpe razaMunicipiului Sebes , pentru a se putea realiza timpul de reactie , prin orice document : contr.proprietate, contr.de concesiune, contr./precontr. de inchiriere sau orice alta forma de punere la dispozitie .In faza de ofertare se admite ca ofertantul sa faca dovada spatiului si in baza unui angajament de punere la dispozitie. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de liderul asocierii ., Standarde de protectie a mediului SREN ISO 14001Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de liderul asocierii .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer