Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A TUTUROR LOCATIILOR SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTEPE TIMP DE IARNA 2013-2014


Detaliu pentru invitatia numarul 356145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Numar invitatie: 356145/27.11.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A TUTUROR LOCATIILOR SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTEPE TIMP DE IARNA 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 0245212113, fax: +40 0245210509, secretariatul unitatii.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 0245212113, fax: +40 0245210509, sala sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A TUTUROR LOCATIILOR SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTEPE TIMP DE IARNA 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE "SERVICII DE INTRETINERE CURENTA A TUTUROR LOCATIILOR SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE PE TIMP DE IARNA 2013-2014"
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 089 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4761.78 lei .Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita depunerii ofertelor. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere (Formular nr.17)ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.14), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. A din OUG 34/2006 actualizata, va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele: a)peste pragul prevazut la art.19 si pana la 420.000 lei inclusiv -1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. 2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare c) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire 1)Se va atasa Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata. Modalitate de indeplinire 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.. Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5 Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original. Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Petrescu Radu Corneliu-manager, Tomescu Gheorghe Andrei-direcor madical, Marin Silviana Ecaterina-dirctor financiar contabil, Nicolae Rodica-director de ingrijiri, Greaca Luisa-sef serviciu achizitii publice si aprovizionare, Banescu Ionel-sef serviciu tehnic, Vancea Ion- sef atelier reparatii, Ionescu Elena-consilier juridic;Penes Florinel, Oncescu IulianTutuianu Adrian- presedinte, Marinescu Ioan- vicepresedinte, Grozavu Ion Gabriel- vicepresedinte, consilierii: Ana George Bogdan, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, Hermenean Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae Cerinta nr. 6 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire 1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa: Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile continute de Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 238.517lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro.Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art 185 lit c din OUG 34/2006.Conversia leu/valuta se va face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiarab) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. 2) In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 12, Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 4.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) de minimul de echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: ? Autogreder? Lama auto? Incarcator cu cupa? R.S.P. raspanditor de sare protabil? Autobasculanta? Incarcator frontal pe pneuri (cupa mica) bob catModalitate de indeplinireConform prevederilor art. 188 alin. (3)Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind echipamentele, utilajelede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: (1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, daca este cazul, in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza.(2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului (conducatori auto ?utilaje cu permis de conducere corespunzator categoriei de autovehicul condus, deserventi auto, insotitori lucratori)Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): Modalitate de indeplinireConformprevederilor art. 188 alin. (3)Se vor atasa: a) Formularul nr. 6 - Informatii generale privind angajatii, completat in original si in conformitate cu modelul prezentat.b) Formularul nr. 23 - Personal ce va fi angajat in contract, completat in original si in conformitate cu modelul prezentat.c) Formularul nr. 24 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original si in conformitate cu modelul prezentat.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, inFormularul nr. 11, se va atasaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer