Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC


Detaliu pentru invitatia numarul 1306
Autoritate contractanta
Orasul Cugir
Cod de identificare fiscala: 5146873
Adresa: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir
Telefon: 0258751001
Fax: 0258755394
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV:
Tip contract: -
Obiectul contractului: INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC
Stare procedura: -
Data publicarii: 31.01.2007 09:40
Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2007 00:00
Adresa la care se transmit ofertele: Cugir , str.I.L.Caragiale, nr.1jud.Alba, cod 515600
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 1813.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga instantacompetenta, în original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii necesar pentru îndeplinirea unui astfel de contract ? lucrari instalatii electrice.4.Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, în original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila5.Atestat de la Autoritatea Nationala de Reglementare în domeniul Energiei pentru acest tip de lucrari.6.Fisa de informatii generale 7.Lista principalelor servicii prestateîn ultimii 3ani.7.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere insotitade CV.
de la autoritatea contractantacu suma de 50 lei , suma ce poate fi platita la casieria Primariei sau cu ordin de plata in contul RO97TREZ00921360250XXXXX-TREZ.CUGIR.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer