Achizitie publica - Servicii de intretinere, incarcare a stingatoarelor de incendiu.
Detaliu pentru invitatia numarul 339176
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339176/12.11.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, incarcare a stingatoarelor de incendiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Memorandumului nr 27, etaj IV, cam 410, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +4 0264405562, fax: +4 0264405500, persoana de contact: Gabriela Flueras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Memorandumului nr 27, etaj IV, cam 407, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, incarcare a stingatoarelor de incendiu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, incarcare a stingatoarelor de incendiu.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participarenu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse si returnate la deschidere.Modalitatea de constituire a Garantiei de participare la licitatie esteconform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.I n cazul in careoperatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la datalimita stabilita a depunerii ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de7% din valoarea contractului de servicii fara TVA.La modul de constituire al GBE se vor avea in vedere art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea: completare formular 3 anexat.2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular 4 anexat.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular 2 anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Claudia AnastaseDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursalaDirector Economic Sucursala: Leontina Magdas4.Certificate privind taxele si impozitele: a) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular10 anexat6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 5 anexat7.Fisa informatii generale: Formular 7 anexat. 8.Persoane juridice/fizice romane: Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata9.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de atestare emis de Inspectoratul general pentru Situatii de urgenta pentru executarea lucrarilor de verificare, reparare, reincarcare mijloace p.s.i, Certificat de autorizare ISCIR pentru efectuarea de lucrari si verificari la recipienti sub presiune., Declaratie pe propria raspundere a conducatorului societatii, ca va detine dotarile tehnice necesare indeplinirii contractului, Atasat acesteia se va prezenta o lista privind asigurarea a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la cerere prin email.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 09:05