Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere la cladirile aflate in proprietatea ST Sibiu ? cladiri gestionate de CE Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 331636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 331636/13.07.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere la cladirile aflate in proprietatea ST Sibiu ?cladiri gestionate de CE Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Sibiu, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269207130, fax: +40 269207101, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Sibiu, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, loc. Sibiu, Jud. Sibiu;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere la cladirile aflate in proprietatea ST Sibiu ?cladiri gestionate de CE Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de intretinere si reparatii la: : - elemente de constructii ale cladirilor;
-instalatii de incalzire, - instalatii electrice cu tensiunea nominala 0, 4 kV.-instalatii sanitare interioare;
-instalatii de alimentare cu apa si canalizare;
-imprejmuiri si drumuri, aferente cladirilor aflate in proprietatea ST Sibiu ? cladiri gestionate de CE Sibiu (Sibiu, Sadu II, Paltinis, Alba Iulia).
II.1.6) CPV: 50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.320LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantareemis in conditiile legii, infavoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original;
-ordin de plata, in contulRO32RNCB0227016318360001 deschis la BCR Sibiu, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Sibiu, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, depus in copie;
-numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica - Sucursala de Transport Sibiu.In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acestaare obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare documente emise de autoritati competente sau declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.In cazul in care un op. ec. depune o contestatie care este respinsa de CNSC ca nefondata, in cf. cu art. 278_1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din gar. de participare suma de 660 lei.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie si se restituie in conditiile prevazut de HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 180 din OG 34/2006, Formularul A.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2.) - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OG 34/2006, Formularul B.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3.) - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Formularul K.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce piveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt : - Director Sucursala Sibiu : Vasile METIU- Director Tehnic Suc. Sibiu : Valentin ZAHARESCU( in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala )- Director Economic : Livia ORZA- Cons. Jr. : Paul CARAUS- Sef Serv. Comercial : Ilie DIRLEA- Resp. cu atribuirea contractului: Nicolae OLTEAN- Sef Serv. Expl.Mentenanta : Lucian MIRON- Resp. cu derularea contractului: Ion Anton TAREAN4.) - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul L.5.) - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6.) - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: Certificatele de la pct.5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.) - Prezentarea generala a ofertantului: fisa de informatii generale, Formularul J.- Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice: - Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original / copie legalizata pentru conformitate, in situatia incareaprezentatacestdocument in copie;Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, (Formularul E)., 2. Resurse umaneSef de lucrare, electrician autorizat grupa III din punct de vedere SSM, in conformitate cu prevederile Legii 319/2006, a securitatii si sanatatii in munca ? H.G. 1425/2006. Ofertantul va prezenta ?Talon de autorizare electricieni? grupa a III-a, - sef de lucrare, in termen de valabilitate, (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)., 3. Resurse tehniceInformatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului cu informatiile referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii . Formularul H.., 4. Informatii subcontractanti/asociati: a) - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul - Formular G);b) - Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului (daca este cazul - Formular G);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer