Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere parcuri in Cetatea Oradea (Parc in Santul Cetatii si Bastion Ciunt)


Detaliu pentru invitatia numarul 318633
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Cod de identificare fiscala: RO 21982927
Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea
Telefon: 0259/436276
Fax: 0259/436276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intretinere parcuri in Cetatea Oradea (Parc in Santul Cetatii si Bastion Ciunt)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intretinere parcuri in Cetatea Oradea (Parc in Santul Cetatii si Bastion Ciunt)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.12.2011 16:59
Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, Piata Unirii nr. 1, camera Giseelor, parter, ghiseul nr. 10, dna Stoica Viorela
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, cam 202 et II din cadrul Primariei municipiului Oradea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 260, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a ofertantului, certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local si bugetul general consolidat, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator ORC, Fisa de informatii generale, declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, copii dupa parti relevante din contract, recomandare si pv de receptie finala, declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, lista personal specializat: min.un peisagist sau horticultor, o pers calificata in domeniul sistemelor de irigare automatizata, sef punct de lucru, muncitori calificati, Declaratie ref la utilaje echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pntru indeplinirea contractului, Certificat ISO 9001.
de pe SEAPgarantie de participare: 4000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer